☁ 0.6 ☁

4.4K 218 48
                                    

SINIR: 13 vote

Sınır daha dolmadı ama ben yine de bölüm atmak istedim. Lütfen şu yazarın değerini bilin ;)

Önceki bölümde Jisoo'nun elle korea ile bir çekimi olduğunu yazmıştım. Ama asıl garip olan taraf ise Jisoo'nun gerçekten elle korea ile bir çekimi oldu. Bu yüzden fotoğraf bulma sıkıntısı yaşamadım. Kitap hakkında düşündüklerinizi yazarsanız çok sevinirim. Ayrıca kurgu sıkıcı geliyorsa da söyleyin lütfen. Ona göre değişiklik yaparım. Her neyse umarım bölümü beğenirsiniz. İyi okumalar

Yazarınız sizi seviyor 💙
---------------------------------------------------------

Sooyaa_

Sooyaa_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤1.567.76 Lalalalis_ m, Jennierubyjane, Roseanne_Rosie ve 1.567.73 kişi

💭235.809 yorum

Sooyaa_ @ellekorea❣

J: Obaaa bu kız niye bu kadar güzel??

K: #misskorea Jisoo 🔥🔥

Lalalalis_ m: Cidden bu dünyaya model olmak için falan mı geldin @Sooyaa_ ❤

Sooyaa_ : @Lalalalis_ m 💜

@Kim_Thyng ve 1567.75 kişi daha bu gönderiyi beğendi.

Sooyaa_

Sooyaa_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤998.763
💭 122.897 yorum

Sooyaa_ 💜'

G: Çok doğal ve çarpıcı bir güzelliği var ❤👌

S: Bir tek ben mi beğenmiyorum bu kızın yüzünü yoksa siz mi çok abartıyorsunuz?

C: Bu hesabın gönderilerinin yorumlarında boşlara yer yok @S

K: Çok güzelsinn @Sooyaa_ 🔥🔥

@Kim_Thyng ve 998.762 kişi daha bu gönderiyi beğendi.

Taehyung elle korea çekimlerinin olduğu yere çoktan gelmiş ve yaklaşık 2 saattir Jisoo'nun devam eden çekimlerini izliyordu. Çekimlerin yapıldığı yere girmek oldukça zor olmuştu ama o yine de Jisoo ile konuşmak için bir yolunu bulmuştu.

Şimdi de Jisoo'nun kalan son çekimlerinin bitmesini bekliyordu. Sonrasında da Jisoo ile konuşucaktı.

Jisoo'nun kalan son çekimleri de bittikten sonra Jisoo üstünü değiştirmek için soyunma odasına gitmeye başlamıştı. Taehyung çekimlerin bittiğini fark ettiğinde o da Jisoo'nun ardından ilerlemeye başladı. Jisoo soyunma odasına girdikten sonra kapıyı tam kapatıyordu ki Taehyung kapının ardına ayağını koyarak bunu engellemişti. Jisoo başta ne olduğunu anlamaya çalışırken bir ses duyuldu.
"Jisoo-shii?" Jisoo seslenen kişiye bakmak için kapıyı aralamaya başlamıştı ki hiç beklemediği bir şey oldu. Evet. Tahmin etmek o kadar da zor değildi. Az önce kapıyı kapatmasına engel olan kişi aniden Jisoo'yu içeriye çekmişti ve şu an Jisoo tanımadığı bu adamın üzerine düşmüştü.
Taehyung başta bunun farkında olmasa da fark ettiğinde Jisoo'nun kaçmaması için onu çoktan belinden tutmuştu.

"Sen de kimsin!?"

Jisoo'nun sinirli olan sesi çıktığında Taehyung artık konuya başlaması gerektiğini biliyordu.

"Bak beni dinlemen gerek. Sana anlatmam gereken bazı şeyler var. Ama daha fazla bağırarak konuşmaya devam edersen bu pek de mümkün olmayacak"

Jisoo anlamamış gözlerle Taehyung'a bakıyordu."Ne diyor bu?"diye içinden geçiremeden edemedi.

"Ne dediğini anlamıyorum ayrıca beni bırakmazsan bağırırım"

Taehyung Jisoo'nun bağırmaması için Jisoo'nun belinde olan kollarını gevşetti ve konuşmaya başladı.

"Seni seviyorum Sooya"

Bölüm sonu. Devam edecek...
Sizce Jisoo Taehyung'un dediği şey karşısında ne yapacak? Bu bölüm pek içime sinen bir bölüm olmadı. Umarım beğenmişsinizdir.
Vote vermeyi unutmayın. Sevmediyseniz lütfen söyleyin ona göre değiştirebilirim.❤













BANGTANPINK [İNSTAGRAM] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin