5. Fejezet. -Testvériség...

219 23 12
                                    

*Jimin*+

-Várj bezárom az ajtót. -Mondtam elővéve, a kávézó kulcsait. 

-Szia Jiwon. -Köszön Wonho. 

Hátra nézek, és meglátom az öcsémet.  

-Szia hogy hogy itt vagy? -Kérdezem a kulcsokat elrakva. 

-Gondoltam elmehetnénk ketten Minjuért. -Néz rám. 

-Oké örülni fog nekünk. -Mosolyogtam rá. 

-Ma dolgozom a bárba, úgy hogy vigyázatok magatokra. -Mondta Wonho. 

-Rendben. -Elköszöntünk, és elindultunk Minjuért az iskolába. 

Már mentünk egy ideje, mikor a megérzésem hogy tényleg követ valaki lassan beigazolódott, lassan megfogtam Juwon kezét.

-Te is észre vetted, hogy követnek? -Kérdeztem suttogva. 

-Igen. -Mondta halkan. 

-Mit csináljunk? -Kérdezte. 

-Szaladjunk, nem akarom hogy bajod essen, nem akarom hogy verekedj. -Mondtam a kezét szorítva. 

-Ha szolok elindulunk. -Mondtam, de mikor előre néztem, két csávót vettem észre.

-Basszus. -Mondtam ki hangosan. 

-Maradj mellettem. -Mondta dühös arccal Jiwon.

Most mi lesz, nem akarom hogy bántsák Jiwont, tudom hogy jól tud verekedni, de akkor is féltem, ennyi emberrel szemben esélyünk sincs. 

-Gyere lassan velem, hátha nem kötnek belénk. -Tettem amit mond, mert nem akartam hogy baja essen. Ahogy lassan sétáltunk, már majdnem elhaladtunk mellettük, én közben szorítottam a kezét. De épp hogy elhaladtunk mellettük, az egyik vissza rántotta Jiwon vállát és megpróbálta megütni, de az öcsém kivédte. 

De a másik hátulról kirúgta a lábát, így térdre rogyott. Az egyik meg gyorsan arcon ütötte, a szívem abban a pillanatban össze szorult, a könnyeim meg hirtelen eleredtek, hiába próbáltam vissza tartani. Miért történik ez velünk? Miért bántanak minket? Millió kérdés kavargott a fejemben, és az öcsém most miattam sérül meg, hisz pedig nekem kéne megvédenem őt. 

-Jiwon. Szaladtam volna oda, de az egyik csávó hirtelen elkapott a földhöz nyomot, és lefogott. -Mozdulni se tudtam, csak sírva Jiwont néztem. 

-Bátyó ne sírj, nyugodj meg, mindjárt vége. -Mondta rám nézve, közben láttam szemöldökéből folyt a vér. 

Ahogy ezt kimondta hirtelen fellát, és megrúgta az egyiket, a másik így neki támadt, de kivédte a kezével, és gyorsan arcon ütötte. Rám nézett, és elkezdett felém futni, a csávó aki engem fogott most elengedett, és neki rontott az öcsémnek. Jiwon gyorsan lábon rúgta, és össze csuklott. Így gyorsan oda szaladt hozzám és fel állított. 

-Fussunk gyorsan. -Mondta hangosan, és amilyen gyorsan tudtam el kezdtem futni, a térdem lüktetett a fájdalomtól de próbáltam tartani a tempót. Lassan elértünk egy buszmegállóhoz, épp hogy megálltunk pont jött egy busz, gyorsan felrohantunk rá. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 17, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pretty Boy /Vmin/Where stories live. Discover now