Gizemli kişi kim?

976 48 24
                                    

Olay kaldığı yerden devam ediyor

Jennie nin omzuna biri dokunur ve çok korkar ve bi anda Jennie nin ağzına bi mendil koyarlar ve gözleri kapanmaya başlar.

Ve bir diğer üyeler ise Jennie yi merak etmeye başlarlar .

V: Jennie nerde ?nasıl bulabilirim? en son çıkarken ne dedi? telefonunu da açmıyor .

Lisa : korkuyorum

RM: sakin olun birsey olmayacak.

Jin: evet bir şeyler düşünmemiz lazım .

Jisoo: umarım başına bir şey gelmemiştir.

Rose: korkutmayin beni ya ona bir sey olmayacak.

V: polisi aradık ama 24 saat geçmeden kayıp işlemlerini baslatamazlar mış.

Jungkook : malesef prosedür gereği böyle olması lazım .

Rose : ya o zamana kadar başına bir şey gelirse.

Lisa: lütfen onun başına bir şey gelmesin.

V: gelmiyecek izin vermiyecegim.

Jimin : bi sakin olun belki kafasını dinlemek için çıkmıştır gelir birazdan.

RM : evet jimin haklı çok şey yaşadı düşünmeye ihtiyacı var.

Jin : V sende sakin ol bekleyelim biraz belki gelir.

V: tamam 🙁

Ve tam tamına üyeler 4 saat beklemistir ama Jennie den bir haber yoktur.

V: ben daha fazla dayanamayacagim elim kolum bağlı duramam böyle bir şeyler yapmam lazim😠

Lisa:bencede onu ariyalim korkuyorum baya bi zaman geçti.

Jisoo: hepimiz onun için endiseleniyoruz ve onun için bir şeyler yapmamız lazım

Rose: herkes Jennie nin gidebileceği yerlere baksın nerede olabilir diye herkes ikişer ikişer gitsin .

Jungkook : ben ve Lisa bir grup olalım, Jisoo ve Jin, rose ve Jimin, V ve RM bir grup olalım tamam mı.

Herkes tamam der .

Ve Jennie yi aramak için hepsi farklı yere dağılırlar.

Ama Jennie nin yerin sadece o biliyor onu kaçıran kişi .

Sizce o kişi kim?


BANGTANPİNK WhatsApp KonuşmalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin