😞😟😟

801 37 30
                                    

Uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi aslında bu kitabı hiç severek veya istekli yazmiyordum ne biliyim ama siz beğenince hoşuma gitti ve yb atmaya karar verdim.

Yg jenne'yi tehdit eder ve kızı orda öylece bırakıp gider.
Jennie :telefonum nerde benim. Kim bilir nasıl merak etmişlerdir.en iyisi arayıp haber vereyim nerde olduğumu.
Tam arayacakken şarj biter ve Jennie içinden bir küfür eder. ****

Jennie eve gitmeye karar verir ve yol boyunca ağlar o kadar aglarki göz altları şişer .Taehyung 'u seviyor ama Kai onla birlikte olmak istemiyorum onu sevmiyorum. Ben bunu V'ye nasıl açıklayacağım diye düşünürken eve varmış olur.

Vardığında kızlar kapıdaydılar ve hemen jenne'ye sarıldılar nerde olduğunu sordular ve Jennie sadece

Jennie: beni yalnız bırakın! !!

ve orayı terk edip odasına gider

Lisa : her ne yaşadı bilmiyoruz ama sakinlestiginde konuşalım şimdilik yalnız kalsın

Rose:aynen ben Bts üyelerine haber vereyim en azından geldiğini söyleyim .

Rose erkekleri arayıp durumu anlatır ve kızların yanına odasına çıkar.

Kimse Jennie'nin odasına uğramaz onu biraz yalnız bırakmayı tercih ederler .

Kızlar kendi aralarında konuşur.

Jisoo: ne olmuş olabilir ki bu hale geldi en son mutluydu.

Lisa: bende anlamadım ki bi anda yok oldu sonra geldiğinde ise ağlamış vaziyetteydi.

Rose: bence bu her neyse jenne'yi derinden etkilemiş .şimdi geç oldu yarın konuşuruz olayı öğreniriz.

Jisoo :aynen daha fazla uzatmaya gerek yok şimdi yatalım yarın artık bakarız.

Ve kızlar o gün jenne'nin yanında uğramayip yatmaya koyuldular .

Ertesi gün. ......

Kızlar uyandılar ve Lisa daha fazla dayanamayip hemen Jennie'nin yanına gitti ve aniden şok oldu.............

BANGTANPİNK WhatsApp KonuşmalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin