2. fejezet

45 3 4
                                    

                *Sophie szemszöge*

Értetlenül néztem Sarára. Hiszen Gleefulok vagyunk, így a szerelem számunkra elérhetetlen... Ráadásul egy Pinesba.... Alig hittem a fülemnek. Szerettem volna azt hinni hogy csak viccel, de látván az arcát ezt az esélyt el is zártam.

– Te.... Szerelmes vagy? – Éreztem hogy arcomon a vonások kisimulnak. Amikor ezt észreveszem azonnal vissza tér a komor stílusom.

– Hogyha ezt Ford mester megtudja... – Elkezdek vigyorogni. Ez lenne a nagy esélyem hogy végre kitűnjek! De sose lennék képes ezt tenni. Hiszen mégis csak a testvérem. De ezt nem kell tudnia!

– Te jó ég! Ugye nem.... Ugye nem akarod elmondani neki! – Sara arca megtelt félelemmel.

– Miért ne? Több műsort tarthatnék egyedül.

– Kérlek.... Sophie! Megteszek bármit!– Bármit.... Nem hangzik olyan rosszul.

– Bármit..? Hát rendben. Legyél a szolgám két teljes hétig!

– Két hét?? Mire van akkor Will?– Teljesen kiakadt. De hát a hallgatásomnak ára van!

– Igen. Két hét! Vagy most azonnal megyek és el mondom Ford mesternek hogy beleszerettél egy Pinesba.

– Ne! Rendben van! Beleegyezem! És mit akarsz?

– Mármint mit akar Kisasszony! Ezt akartad mondani nem igaz?– Úristen de élvezem a helyzetet! Végre sarokba szorítottam Sarát!

–Ugh... Mit akar kisasszony...– Sokkal jobb! gondoltam, és elégedettségemet egy széles vigyorral mutattam be.

Egész nap ugráltattam. Bevallom nagyon tetszett ez a szituáció. De mennem kellett ugyanis elkezdődött a műsor és mint mindig ma is teltházas előadást adtam.. egyedül ugyanis szolgálók nem léphetnek fel. Amikor ezt Sara megtudta olyan fejet vágott amin egy fél óráig röhögtem. Amikor vége lett egy üzenetet találtam a telefonomon.

"Elnézést kérek ""Kisasszony"" hogy előadás közben zavarom, de otthon felejtette a naplóját, és volt bátorságom kölcsön venni, így megkaptam amit akartam."

Hogy aza... Szörnyen dühös voltam Sarára. Eldöntöttem hogy bosszút állok rajta.... És már tudom is hogy hogyan....

---------------------------------------------------------
Hát sziasztok! Itt is lenne a második fejezet (végre valahára). Tudom tudom nagyon rövid lett de részenként ilyen bosszúságot tervezek... Na mindegy. Bármi felé véleményt a kommentben várok! Ha tetszik akkor nyomd be a csillagot.
Sziasztok!🍉

Családneve: Gleeful. (Reverse falls f.f.) [ÁTÍRÁS ALATT]Where stories live. Discover now