نكت بلغه ام الدنياا Again😂💜

864 35 10
                                    

"گنت جاى من الشغل و راكب الباص و راكب فى كرسى اللى ورا
بسأل الباص ده ماشى يمين ولا مكمل على طول محدش رد
عليت صوتى محدش رد قولت 5 مرات محدش رد و اذ فجأه بنت فى الكرسى اللى قدامى سألت سؤال غريب
الباص ده ماشى يمين و لا على طول ؟
لقيت الباص كله بصوت واحد  على طول يا انسه قولت منا بسأل بقالى ساعة ليه محدش رد !
الباص كله مات من الضحك"

"حصل موقف لصحبتي اغمي عليها ورحنا بيها المستشفي وكان اسمها ايه احمد وركبت محلول وكده وكان ف نفس الوقت واحده اسمها ايه محمد كانت حامل وحصلها اجهاض وكلمنا مامتها قالنلها ايه ف المستشفي وعطناها العنوان وقالنلها ادفعي وانت جايه الفلوس فراحت الاستقبال ف موظفه الاستقبال اتلغبطت وقالتلها اه معلش تتعوض هي كويسه بس مقدرناش ننقذ البيبي وفجاه لاقينا مامتها جايه ولمت المستشفى علينا وجابت البت من شعرها وبقت تضرب اي حد بالقلم قدمها حتي الدكتور لحد ماعرفت ان ف غلط كانت عملت للبنت عاهة مستديمة."

" مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتى مع القرود ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين ."
 
"واحد غني بيتأتأ فراح رحله على حسابه مع اصحابه طول السكه قاعد يقول “ن ن ن”  لما وصلوا قالهم” نسيت الفلوس” فرجعوا طول الطريق قاعد يقول” ك ك ك” فلما وصلوا قالهم” كنت باضحك عليكم”"

"مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قاله ليه دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل."

قصص مضحكة😂💜حيث تعيش القصص. اكتشف الآن