HÜKÜM GÜNÜ

27 4 0
                                    

Yargıç Baynes: Almanya'yı kötülemek ve ihanetten suçlanıyorsun bunun için ne diyeceksin?

Gerçekleri söylemek neden her zaman suç oluyor? Führer ölmeseydi ve savaşı kazanmış olsaydı neler olacağını biliyorsunuz değil mi yargıç? Sırf Yahudi diye 4 yaşındaki bir çocuğun canlı canlı yakılışını izledim bunun neresi düzen! Savaş görmüş tüm yerlere gittim ve hepsini not defterime kaydettim bir çoğunu da resmettim, emin olun yargıç ikibin beşyüz kişinin sadece bir hafta içerisinde uçak savarlarla toplu infaz yapılırken orada siz yoktunuz. Siz bana burada Almanya'yı kötülemekten ve ihanetten suçlandığımı düşünüyorsunuz, ben Almanya'ya ihanet etmiyorum Almanya'ya gerçekleri gösteriyorum Yargıç Baynes. Sizinde Sovyetlere çalıştığınızı biliyoruz, bunu inkar etmezsiniz umarım.

Salondaki gazeteciler dahil herkes ayağa kalkıp alkışa tutuldular, benim amacım bu değildi benim amacım gerçekleri söylemekti fakat gerçekler Alman yetkililerine ağır gelmiş gibi görünüyor ki şuanda beni ihanetten suçluyorlar. Gülünç. En son böyle bir sahneyi benimde bizzat kendimde bulunduğum Führer'in mahkemeye çıktığı gündü, salonda yargıç dahil herkesi kendisine hayran bırakmakla kalmayıp herkesi etkisi altına almıştı lakin birkaç kişi dışında...

Yargıç Baynes yanındaki savcıya baktı ve şu sözleri söyledi: Alman halkına ve devletine ihanetten gazeteci Barnie Fredek'in 16 Ekim 1945 saat 09:30'da infazına karar kılınmıştır.

Şimdi gerçekleri içimde saklayarak veda edeceğim fakat bir gün birileri beni anlayacak, buna çok eminim.



DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin