Capitolul 2

42 4 0
                                    

Ajung in fata mall-ului unde ma intalnesc cu ce mai bune prietene ale mele, Catalina, Emilia si Alina.

- Ce faceti nebunelor?

-Bine!!! Striga toate in cor

- Am primit mesajul! Sunt draguti? Intreaba Alina

- Dar, dar unul dintre ei e cel mai mare nesimtit de pe glob. Lasa asta, hai la cumparaturi ca nu avem mult timp.

Am cutreierat toate magazinele pana cand intr-un final am gasit tot ce ne trebuia.

Acum eram in curtea din fata incercand sa car toate plasele. Intru in casa si spre surprimderea mea casa era curata. Baietii stateau pe canapea si se uitau la televizor.

- WOW!! Ai cumparat tot mall-lul? Zice Brad razand

- Ha ,ha, ha ce glumet esti tu. Ia vino si ajutama sa pregatesc casa pt. party!!!!

- Sigur! Nu vreau sa devin sacul tau de box

- Bine faci!

Dupa ce am terminat de aranjat casa m-am dus sus sa ma pregatesc. M-am imbracat cu costumul de baie pe care mi l-am cumparat si un sal transparent deasupra.

Deodata cateva natai puternice se aud in in usa.

- Raspund eu !!! Zic in timp ce ma apropi de usa.

Cand deschid usa cele trei nedune plus  inca cati va prieteni sar pe mine.

- Ma sufocati, nebunilor!

- Scuze! Spun toti in cor

- Bine, acum hai sa ne distram!!Fetelor voi veniti cu mine

- Ok!

- Baietii, hai sa va prezint niste fete dragute! Strig dupa ei

- Ele sunt Alina, Emilia si Catalina!

-Incantati!! Spun Andy, Brad si Andrei in cor. Le cam fac ochi dulci prietenelor mele. Se anunta trei viitoare cupluri!!!!

.

.

.

.

.

.

Dupa ce am dansat si am mancat toate prostiile ne hotaram sa jucam adevar si provocare.

- Asteptatima ca urc pana la mine in camera si vin sa jucam!

Ajung in fata usi. Din spatele usii se aud tot felul de bubuituri si zgomote. Crap usa si incremenesc cand il vad aproape dezbracat cu o papusa botoxata. Il omor!!!! Dau buzna in camera si cei doi " porumbei" tresar.

- Botoxato, mars ! Tip la ea abtinanduma sa nu ii rup ceva. Dupa ce botoxata pleaca Mike se uita la mine si spune:

- De ce ai facut asta! Tipa nervos la mine

- Tot tu esti ala nervos? Ti se pare ca asta e un bordel? Daca ai chef de actiune dute la un hotel, da mie nu imi aduci in casa toate parasutele, clar! Ai merita sa te fac sac de box!!

- M-ai inebunit cu boxul tau. Nici cucred ca sti sa dai un pumn.

- Nu stiu sa dau un pumn? Vino! Zic in timp ce il trag de tricou dupa mine pana la camera de antrenament unde am un sac de box. Incep sa lovesc sacul cu mainile goale atat de tare incat mai avea putin si zbura.

Trec pe langa Mike si ajung la piscina unde eram asteptata. Ma asez jos si in fata mea se aseaza Mike.

- Eu intreb prima! Zice Emi. Ce alegi Bella?

- Provocare!

- Te provoc sa te sui pe acoperis si sa sari in piscina. Nu am mai stat pe ganduri si am sarit.

- Randul meu!! Ce alegi Mike?

- Provocare!

- Cat am asteptat asta! Te provoc sa ma lasi sa te machiez, sa iti fac suvite semipermanente di sa stai asa  toata noaptea

- Offff! Bini, dar o sa platesti pt. asta!

- Da, da sigur. Acum stai nemiscat! Dupa ce am terminat i-am intins o oglinda

- O sa regreti! Striga la mine, dar nu il puteam asculta, deoarece nu mai puteam de ras.


Pam,pam,pam! Cum a fost? Astept sugesti si pareri!! :**

Vara langa cinci baietiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum