Intru in curte, inchid poarta in urma mea si ma indrept spre usa casei. Bag cheia in broasca, dar observ ca usa e deschisa. Ciudat, eu am inchiso. Intru in casa si raman masca. Peste tot sunt numai sticle goale de suc si cuti de pizza. Cine a facut asta va plati scump, adica am facut 4 ani de box sa fim seriosi. Ma duc in camera mea si inebunesc. Camera mea s-a transformat intr-o cocina de porci.De afara se aude muzica, scot capul pe geam si vad cinci bunaciuni dand un mic party la piscina. Ei trebuiau sa vina abea maine!! Imi vine sa le scot ochii si sa ii pun intr-un borcan pt. ce mi-au facut in casa. Ma duc si ma schimb in cel msi sexi costun de baie pe care il am, imi las parul pe spate si pornesc spre piscina.
Cand ajung in dreptul piscinei ma uit la baieti , incep sa zambesc si le spun:
- Ce faceti baieti? Dati party la piscina si pe mine nu m-ati invitat? Urat din partea voastra! Spun in timp ce ii iau paharul cu suc unuia dintre baieti si intru incet in piscina.
-Cine esti tu, papusa? Spune blondul caruia i-am luat paharul cu suc.
-Ia asculta , blondule! Tu, nu imi spui mie papusa, clar?!
- Si ce imi faci daca iti mai spun asa, papusa? Si tot nu mi-ai raspuns la itrebare.
- Dragule, eu sunt proprietara casei si daca imi mai spui papusa o sa te dau afara in suturi!
-Proprietara?! Srtiga toti in cor
-Da! Si ce va uitati asa la mn? Nu ati mai vazut fotomodele? A si ia spuneti voi repede cine mi-a transformat casa intr-o cocina de porci?
Toti baietii aratau catre blondun cu care ma certasem mai devreme.
- Bun! Ia miscate si fa curatenie pana nu iti arat ce am invatat in cei 4 ani de box pe care i-am facu. Blondul nu mai spune nimic si se duce sa faca curatenie.
- Hei! Eu sunt Andrei. Scuze pentru Mike. Si tu esti? Spune un baiat brunet, cu ochii albastri.
- Bella. Spun dand mana cu el
- Eu sunt Brad, iar ei sunt Matei si Andy .Zice un baiat saten cu ochii negri
- Incantata de cunostinta baieti. Vedeti ca diseara dau o petrecere si merg la cumparaturi. Aveti voi grija ca Mike sa faca curatenie, da?
- Sigur! Striga toti in cor
- Mersi! Va pup!
Asta a fost primul capitol!!!! Sper ca va placut!! ♥♥♥♥♥
CITEȘTI
Vara langa cinci baieti
Novela JuvenilIn aceasta carte nu este vorba despre 1D. Nu am gasit alta coperta.