Sıralar 4

119 9 0
                                    

Tuşa basıp kostümü kapattığım anda venom ortaya çıktı

" seni hain sen düşmanla iş birliği yaptın seni yok edeceğim "

Beni sertçe tutup Demir duvara atı çığlık atarak yere düştüm canım acıyordu büyük ihtimal kemiklerim kırılmıştı zar zor konuşmaya çalıştım " mecburdum yoksa şüphelenirdi " gülmeye başladı

" mecburmuş şimdi de bahanen bu mu stark "

" şu anlar son anların olabilir "

Bedenimi kaplama başladı yine ve elimi Boğaz'ıma götürüp sıkmaya başladı nefes alamıyordum ona dayanmaya çalıştım olmadu her yer kararıyordu bir anda benden ayrıldı ve beni Baya bir havaya kaldırıp sertçe yere fırlatı yere çarpmam ile her yerin kararması bir oldu hiç değilse acıyı hissetmiştim ......

Tony
Kuleye vardığımda Peter hala orda değildi birazdan gelir diye çok aldırmadan zırhlar ile uğraşmaya başlamıştım yemeği steve yapardı zaten aradan bir yada iki saat  sonra bulunduğum yerde Labaratuara Happy girdi her zamanki düz sesi ile konuşmaya başladı " efendim görmeniz gereken bir şey var " sinirle ona döndüm " labaratuarda isem beni rahatsız etmeyin diye " tepki vermeden konuşmaya başladı " az önce birkaç işçi şehir dışındaki depoda örümcek adamın bedenini bulmuşlar tahmin edilen ona venom'un saldırdığı şu an xxxxxxx hastanesinde tedavi altunda  durumu kritik " duyduğum haberle beynimden vurulmuşa döndüm biri daha benim yüzümden ölmek üzere idi niye venom üstünde deney yapmayı kabul eti isem " beni hemen hastaneye görür Happy "....

Sıralar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin