Acı 3

137 14 8
                                    

Bilinmeyen numara: sen benim cinsiyetimimi soyuluyorsun?

İmkansızım: cinsiyetini falan sorguladığim yok

Bilinmeyen numara: erkeğim yani en son baktıģimda öyleydim

İmkansızım: hshhahajIz tamam anladım

Peter

•Bilinmeyen numarayı Bay Komik
Olarak kaydettiniz•

İmkansızım: beni eģlendiriyorsunuz bay komik

Bay Komik: bay komik mi? Cidden mi?

İmkansızım: Bay sapık olarak ta kayıt edebilirim hangisini tercih edersin

Bay Komik: Bay Komik iyi kalsın
*alnından ter akan emoji *

İmkansızım: Mevlena böyle dönmedi bay komik

Bay Komik: jdjskkskakka

Bay Komik: üzerini ört üşüteceksin!

İmkansızım: beni çamdan gözetleyen sen misin yani?

Bay Komik: hmmm... sanırım...

Bir anda odanın kapısı açıldı ve içeri Tony girdi " merhaba evlat "

Bay komik: sıçtik

Telefonu yana koydum " merhaba b..b.bay stark " az daha baba diyecektim durumu zor kurtardım  " iyimisin evlat " başımı az bir şey eğdim " evet efendim " bana doğru yanaştı " az önce sevgilin burda idi " bir anda şok oldum benim sevgilim yoktu ki cevabımı beklemeden konuşmaya devam etti "Genç bir ingiliz Basında ağladı akrabağan olmadığı belli idi" cevap veremiyordum öylece kala kalmıştım " demek onu tanımıyorsun ha" başımı evet anlamında saladım Tony ise aldırmadan konuşmaya devam etti " ailenin veya bir akrabanın ismini ve numarasını söylersen onlara seni merak etmemeleri için bir mesaj göndere bilirim " bunu der demez maskenin düşünmeye başladım steve'in numarasını verecek değildim ya oğlu olduğumu anlardı halam desem o da ölmüştü öz ailem desem beni terk etmişlerdi numaralarını dahi bilmiyordum bunları düşünürken maskenin altından ağlamaya başladım Tony üzüldüğümü hisetmiş gibi sordu hemen " ailenle ilgili bir şey mi var " zar zor cevap verebildim " onlar öldü "

( bölümü yine ortak yazdık -_-wadestark-_- ile )

Sıralar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin