Episode 1:First met

12.3K 268 4
                                    

Park Jimin
Aku berjalan di bandar sendirian kerana aku agak bosan apabila duduk di rumah,jadi aku membuat keputusan untuk keluar.

Park JiminAku berjalan di bandar sendirian kerana aku agak bosan apabila duduk di rumah,jadi aku membuat keputusan untuk keluar

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Pada waktu itu,aku terasa penat.Aku berkunjung ke bar milik kawanku Kim Taehyung.Dia ialah sahabat baikku.
Aku masuk dan terus memesan minuman.Aku duduk dibarisan di mana terdapat namja yang sangat ramai kira2 6 orang.
Aku memandangnya dan aku terus melajutkan minuman ku.Mereka terlihat sangat pelik.Aku berasa sedikit ketakutan.
Sewaktu aku sibuk dengan bermain ponselku,seorang namja antara 6 orang itu sering memandangku.Aku berasa tidak selesa.Aku terus melanjutkan untuk bermain ponselku.
Dalam masa yang sama
Temanku Kim Taehyung datang dan menghampiriku.
Taehyung:Ahh Jimin ah!!
Jm:V hyung?
Taehyung:Nee ini aku,sejak kapan kau kesini? Aku tidak melihat mu
Jm:Aku baru saja kesini,kerana mahu bertemu dengan mu.
Taehyung:ahh jinjja? Maaflah aku tadi dibelakang untuk menguruskan lebihan stok.
Jm:tidak mengapa aku faham kamu.
Ummm V hyung.(memandang ke sekumpulan namja tersebut)
Taehyung:nee?
Jm:(menunjuk ke arah mereka)
mereka sejak kapan disini?
Taehyung:Ahhh,Mereka sudah lama disini,tetapi kamu perlu hati2,kerana mereka itu sekumpulan yang jahat
Jm:apa? Benarkah? Kerana ada seorang namja yang memandangku sewaktu aku bermain ponselku.
Taehyung:namja yang mana?
Jm:Yang disana itu,rambutnya kuning,dan duduk di atas kerusi itu

Taehyung:namja yang mana?Jm:Yang disana itu,rambutnya kuning,dan duduk di atas kerusi itu

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Taehyung:ohhh,itu bossnya,namanya Min Yoongi.Orang lain memanggilnya "daddy" kerana semua yeoja sukakan dia.
Jm:Ohh jinjja? Aku tanya sahaja,kerana dia sering memandangku dari tadi.
Taehyung:jinjja? Orang pernah memberitahu ku yang apabila Dia sering memandang seseorang itu,Dia akan melakukan apa2 sahaja kepada orang yang sering dia lihat.
Jm:aishhh kim taehyung! Kau membuat aku tidak selesa!!
Taehyung:Aku tidak bercanda!!
Jm:baiklah aku mahu pulang,ini duitnya
Taehyung:nee,terima kasih
Jimin pov
*ketika aku mahu pulang,aku terpaksa melalui di jalan yang namja2 tersebut duduk untuk pulang,tetapi malangnya..*
Yoongi:Hey kau! Kemari! Aku mahu bicara!
Jimin:wae?? Aku tidak mengenali mu,jangan ganggu aku!
Yoongi:jangan berani melawan ku! Kemari!! Atau aku akan mengerjakan mu disini!!
Jimin:apa kau mahu!?
Yoongi:duduk dahulu
Jimin:(duduk di samping yoongi)apa kamu mahu dari aku?
Yoongi:aku melihatmu tadi,ternyata kamu sangat tampan,dan membuat ku tidak keruan(smirk)
Jm:apa maksudmu?!
Yoongi:aku mahu membawa mu pulang ke rumahku(evil smirk)
Jm:apa?! Aku tidak mahu!!
Yoongi:Kamu tidak boleh lari lagi Jimin
Jm:bagaimana kau tahu namaku?
Yoongi:Aku mampu berfikir,Park Jimin
Jm:sudah! Aku mahu pulang!
Yoongi:kamu dilarang sama sekali!!
Ikut aku!!
Kalian,bawa namja ini masuk kedalam mobil sekarang!!
Semua namja:Baik Boss!!
END

Yoonmin:My Sugar Daddy/🔞/Id FanficTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang