*Jungkook membawa Jimin ke rumah
nya*Jk:(membaringkan Jimin di kasur)
Akhirnya,akhirnya!!! Aku dapat memilikimu!! Aku akan menjaga mu sayang,(smirk)
Ummm..,ternyata dia masih tidur,Ini lah masanya untuk memberikan mu kenikmatan,mari sayang*Jungkook membuka segala pakaian jimin sehingga tiada sehelai benang*
Jk:Sungguh indah tubuhmu ini,Aku akan memberikan kenikmatan yang tidak pernah yoongi berikan...
(Jungkook mencium segala tubuh jimin yang masih tertidur dan membuat tanda disana)
Jk:semuanya sudah ku tanda,Aku akan membuat tubuhmu menjadi sensitive!
(Jungkook mula melebarkan kaki jimin dan terlihat junior Jimin di hadapanya,kemudian Dia terus menjilat nya)
Jk:indah sekali!!(menjilat junior jimin)
Ahhh ternyata harum sekali(kembali menjilat)*Jimin terbangun dan berasa ada sesuatu berada dibawahnya*
Jimin:J-Jungkook! Ahhh!! Hentikan!! Apa yang kau lakukan?! Ahhhh!!
Jk:Aku memberi kenikmatan sayang,tenang lah(menjilatnya dengan sunggu liar)
Jimin:J-jung Ahhh...!! Sss..ahhh aku mahu..keluar!! Stop!!!
Jk:keluarkan sayang,aku ingin menjilatnya(smirk)
Jimin:jang-ahhh!!! Jungkook ahh!! Aku keluar!! Ahhhhhh....!!!
Jk:ahhh pantas sayang(menjilat cairan Jimin)
Jimin:(mengatur nafas)ahhhh...s-sudah! Jangan lakukan!
Jk:tenang saja,aku akan lakukannya
😆Skip yaaa😆
*Disisi Yoongi*
*pada waktu pagi,Yoongi pulang ke rumahnya,dan melihat orang bawahannya yang pengsan dipukul*Yoongi:aik?! Kenapa ini? (Menoleh ke orang bawahannya dibelakang)
Kau uruskan dia,aku akan melihat JiminOrang bawahan 1,2,5,3,6,7:Baiklah!
(Yoongi,naik ke atas dengan sangat pantas)
Yoongi:(membuka pintu)
Sayang? Sayang aku sudah pulang,kamu dimana? Umm?(pergi ke hadapan pintu kamar mandi)
Kamu mandi ya? (Membuka pintu)
Sayang?(melihat sekitar)
Tiada?! Dia dimana!
(Duduk di kasur) aku tahu ini semua kerja mu!! Jungkook!! Aku tahu !! Kau menculik jimin!! (Mengacak rambutnya)
Ahhhh!!! SIAL!!
Kau memang Sial!!*tiba2 orang bawahannya datang*
Orang bawahan 5,7,6:Tuan,Tuan kenapa???
Yoongi:Jimin Sudah hilang,Aku mahu kamu semua pergi ke rumah jungkook dan mengintipnya,Jika kau melihat jimin,hubungi aku,Aku akan segera ke sana,pergi!
Orang bawahan 5,7,6:Baik Boss!!(pergi)
Yoongi:ahhhhh sial!! Kau memang mencari maut Jungkook!!!
^See you in the next episode^
KAMU SEDANG MEMBACA
Yoonmin:My Sugar Daddy/🔞/Id Fanfic
FanfictionMy name is Park Jimin.My daddy named is Min Yoongi.I love him since we're first met. But something is gonna happened.You wanna know our story? read till the end episode.