Episode 11:Im gonna do something!

1.5K 40 1
                                    

???:sial!! Kau akan tau nasib mu yoongi!! Aku akan merampas segalanya dan aku akan membuat mu jatuh! Hahahaha!!!
*Disisi lain*
Jimin:(bangun) umm...yoongi ah....kau dimana??...dia tidak pulang lagi? Ini sudah telat
Baik aku hubungi dia,
(Mengambil telefonnya di sebelah kasur)
Jimin:hello?? Yoongi ah!
Yoongi:sayang ada apa?
Jimin:kamu nggak pulang? Ini sudah telat,ayo temani aku
Yoongi:Aku baru saja selesai kerja ku
Jimin:kerja apa? Katanya kamu pergi berjumpa dengan temanmu? Ada apa?
Yoongi:nggak ada apa2,kamu jangan risau,aku akan balik sebentar lagi
Jimin:kamu merahsiakan sesuatu?
Kerana aku berasa begitu
Yoongi:Apa maksudmu? Aku hanya berjumpa temanku saja,ya sudah kamu rehat sebentar lagi aku pulang
Jimin:baiklah,aku tutup panggilan ini.
(Jimin pon menutup panggilannya)
Jimin:ternyata kau tidak jujur padaku..kenapa dengan mu yoongi ah? Aku heran sekali kau begini.
^pukul 2.00 pagi^
*Jimin terbangun dari tidurnya dan pergi ke kamar mandi*
Jimin:Ahhhh...menganggu ku saja(pergi ke kamar mandi)
*4minit di kamae mandi dan jimin pon keluar*
Jimin:ahhhh lega sekali,aku mahu tidur(melihat ke kasur) aihhhh kau tidak pulang lagi yoongi ah,aku tidak ambil peduli tentangmu(berbaring di atas kasur)
Jimin:aku ingin melihat telefon sebentar,
(Semasa jimin ingin bermain telefonnya,Jimin berasa ada sesuatu yang akan menimpanya)
Jimin:aihhhh kenapa badan ku seperti dingin sekali?
*secara tiba2,jimin terdengar seperti bunyi tapak kaki yang menghampirinya*
Jimin:(menoleh kiri,kanan)b-bunyi apa tuh??! Aduhhh a-aku takut!!!
(Apabila jimin berasa takut,dia mengambil keputusan untuk melihat lebih jelas dengan menyalakan lampu tidurnya)
*klek*!
Jimin:AHHH!!! SIAPA KAU!!?(duduk di tepi kasur)
???:HAAHAHAHAH!! Ternyata kau disini huh?! Dirumah neraka ini!? Ternyata kau lucu sekali sayang,ahahahha!!!
Jimin:k-kau?! Kau yang mengusirku di bar haritu?!
???:iya,iya memang aku!! Engkau tahu nama ku siapa?! Aku Jeon Jungkook,mafia paling bijak di korea,hahahaha!!

Jimin:A-apa yang kau mahu?! Jk:aku mahu kau!! Mari ikut aku,aku akan memberikanmu kebahagian yang lebih daripada ini!!Jimin:K-kenapa aku?! Aku tidak mengenali mu!! Pergi!!!Jk:kau sangat lucu sayang,Aku akan memiliki mu! Kerana semua mafia di korea...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jimin:A-apa yang kau mahu?!
Jk:aku mahu kau!! Mari ikut aku,aku akan memberikanmu kebahagian yang lebih daripada ini!!
Jimin:K-kenapa aku?! Aku tidak mengenali mu!! Pergi!!!
Jk:kau sangat lucu sayang,Aku akan memiliki mu! Kerana semua mafia di korea ini merebutkan mu!!
Jimin:apa yang kau katakan?! Kenapa?! Aku tidak mengenali mereka!? Bagaimana bisa mereka tahu?!!
Jk:Bukan urusan mu!! Sekarang mari ikut aku!!
Jimin:tidak mahu!! Aku tidak mahu!!! Jangan mengangguku!!
Jk:Kau mahu aku buat apa hah?! Kau mahu aku menghabiskan mu disini?!!!
Jimin:jangan mengangguku lagi! Keluar!!!
Jk:mari!!(menarik tangan jimin)kau dengar sini,Kau tidak akan lepas dariku! Aku akan melakukan apa saja untukmu,mari ikut aku,
Jimin:a-aku mohon! Jangan menculikku!!
Jk:kau akan lebih selamat dengan ku,kau mahu bersama yoongi? Pria bodoh itu? Kau tau? Polis sedang mencarinya,banyak kes yang melibatkan dia! Dia pembunuh! Aku tidak mahu kau dibunuh! Dia juga bernafsu tinggi kepada pria sepertimu! Aku mahu menyelamatkan nyawa mu dari dia!
Jimin:iya! Dia memang pria jahat!! Tapi aku percaya yang dia tidak akan membunuh ku!! Dia menyayangi ku!
Jk:Aku tidak kira,mari ikut aku!!
Jimin:lepaskan!!!
Jk:(mengambil ubat tidur dan menyucuknya di lengan jimin)
Sudah senyap!!
*Jimin tertidur*
Jk:aku akan membawamu ke istana ku,sayang
End

Yoonmin:My Sugar Daddy/🔞/Id FanficTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang