lidi co nemají dost screentime

26 1 20
                                    

*Úterý*
Tereza a Štěpinda se prochází po chodbách když najednou uvidí kostku.Tereza celá šťastná běží kostku pozdravit zatím co Štěpa se tváří velice znechuceně.Zatím co se kostka baví s Terezou Štepinda se vracela do třídy.Potkala Matýska.Už se chtěla rozbrečet jenomže na ní začal křičet „CO ZASE PROTI MĚ MÁŠ GRR"Štěpinda utekla do třídy kam si sedla.Vedle ní byla Anička a Elinda které se jako normálně baví o anime.Pro Štěpindu to byl hrozný den, jenomže k ní zrovna přišla Kirigiri a řekla:„Hej Štěpo uklidni se ok? Všechno bude v pořádku"Štěpa přestala brečet a po zbytek dne hangovala se svojí novou friendou Kirigiri.

Tereza poté co domluvila s Kostkou se rozhodla že zase půjde na záchody do druhého patra.Když tam přišla potkala deep primánky které vypadaly že zrovna byly u Jirkovského.Tereza je poslala do zadečku jenomže oni ji řekly nakakat.Nastvana Tereza šla na záchody do prvního patra.Tam potkala Togamiho který by neměl být na holčičích zachodech ale ok. Pukodivu se oba dva skamarádili a byli společně po zbytek dne.

Terezboris a Anička se společně o přestávkách smály deep účtům kde jsou malý holky co říkají jak moc se chtějí zabít.Elinda a Kája Tom se bavily samozřejmě o robloxu.Quido se baví s kokichim a s Tsumiki(grr)

Příběh Aničky a nagitaKde žijí příběhy. Začni objevovat