MK

75 12 3
                                    




Close your eyes,
the sun is going down

İ: Sıradan bir günde şarkı söylerek attığım sese; eşlik etmen, bu kadar ilgimi çekmen ve beni eskisi gibi naif, kırılgan bir çocuğa, dönüştürmen..

İ: Çok nadir cevap veriyordun MK, öyle ki bakmıyordun bazen  yazdığım onlarca mesaja.. Üzülmüyordum, hep bir umut biriktirdim sana.

İ: "Ben umursamazım, dedin, annemi ve kardeşlerimi severim sadece." İnsanları sevmezdin bilirdim. Ben de sevmezdim ki hem.. Onca insan varken gittim sana tutunmaya çalıştım.

İ: Ben senin sadeliğini sevmeye başlamıştım. O kadar güzeldin ki, her zaman girip benim yazdıklarıma bakmayışını ama tek güzel bir cümlenin beni sevindirmesini sevdim..

İ: Bunun zaman alacağını da anlamıştım.
Bu gerçekten bir duvara şarkı söylemek gibiydi. Tüm sevgimi gözler önüne serip senden tek bir cevap almaya çalışmak.. Ama yemin ederim hiç üzülmedim MK, sen bana dedin.. Öyle biriydin. Ve ben içimden tüm hevesim ve tebessümümle, kaktüse çiçek açtırmak istemiştim.

İ: Benden büyük oluşuna üzüldüm. Senden hep geride, hep çocuk ruhluydum. Benim ruhumun aksine senin görünüşün çocuktu. Küçücüksün MK, defalarca dedim sana bunu.. Sevilesi, öpülesi.. Seni güzel şey..

İ: Ah, sonra benden uzak oluşuna üzüldüm. Bu kadar uzaktayken sana renk katacağımı düşünmeme üzüldüm.
Ne kadar acınasıyım öyle değil mi?

İ: Senin gibi; sade, zeki, mükemmel, kültürlü, farklı birine bir şeyler katacağımı düşündüm.. Ben, ben..
Sahi ben kimdim ki MK?

İ: Aptal anon İ, senin bana arada 'güzelim' dediğin İ.

İ: Kötülüğün hüküm sürdüğü bu iğrenç dünyada iyi kalmaya çalışan İ..

İ: Hatırladın mı?

İ: Saçlarına yıldızlar dola..

...

MK: Saçlarıma seni dolayamam İ.

kana kana içtim dünümü|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin