19 2 12
                                    

Avatar Fandomu

Zuring

Aile

Sozin (baba)
Hoai (anne)
Cheiko (Abi)
Mi Cha (İkiz kardeş)

Doğum Günü

29 Kasım (yay burcu)

Yaş

16

Hikayesi

Zuring'in çocukluğu korku içinde geçmiştir. Çünkü o zamanlar hırslı olan abisi yüzünden sürekli bir tehdit olarak algılanıyor ve bu yüzden kardeşine sürekli psikolojik ve fiziksel küçük çaplı saldırılarda bulunuyordu. Babası ise Zuring'i korkak ve işe yaramaz biri olarak gördüğü için ona sürekli: "Sen güçsüz ve korkak birisin. Senin gibiler bu dünyada fazla uzun kalamazlar." gibi şeyler söylüyordu.

Ailesinde ona destek olan ve sevgi gösteren tek kişi annesi ve ikizi olduğundan dolayı bir müddet sonra onları hayatının merkezi haline getirmişti. Hatta bu yüzden babasına karşı gelmiş ve bu karşı gelmeden dolayı Mi Cha'nın sol, onun sağ eli yanmıştı. Bu olaydan sonra babasına olan öfkesi daha da artmış ve bir karar almıştı. Bu karara göre babasının sürekli istediği bir şeye sahip olacaktı, "Ateş Krallığı'na".

Babalarının onları gönderdiği yatılı okul ile onun gibi düşünen bir kaç kişi bulmuş ve onların tanıdıkları ile Cumhuriyet Şehri'nde yaşayan bir kaç kişi ile de iletişime geçmiştir. Cumhuriyet Şehri'ndeki arkadaşları ile Ruhlar Dünyası'ndaki kütüphaneyi öğrenmişti.

Okullarının düzenlediği Cumhuriyet Şehri'ne olan gezide bir gece ikizini ikna edip Ruhlar Dünyası'na gizlice gitmişlerdi. Orada Zuring kardeşi farkına varmadan ayrılmış ve kütüphaneyi aramaya başlamıştı.

Kütüphanede Avatar'daki önceki dönemlerde yaşamış olan Ejderha Kralı ile ilgili bir kitap bulmuştu. Bu kitap ateşin temsilcileri olan ejderhaların gücüne sahip olan acımasız bir kral hakkındaydı. Zuring bu hikayeden çok etkilenip kitabı çalıp oradan hemen kaçmıştır. Ardındanda kardeşini bulup onunla Ruhlar Diyarı'ndan ayrılıp kaldıkları yere geri dönmüşlerdir.

Bu geziden sonra Zuring, Ejder Krallı'nın gücüne sahip olmak için çabalamış ve başarılı olabilmiştir. Artık Ateş Krallığı'nın tahtına geçebilmesi için önünde tek bir engel vardır, Avatar...

Hakkında

• Zuring'in iki farklı kabileden evlenen insanların çocuklarını kanı bozuk olarak görüyor. Bu yüzden tahta geçtiğinde bununla ilgili bir şeyler yapmayı düşünüyor.

• Elinin yandığı gün bir karar daha almıştı. O da bir daha kimsenin annesini ve kız kardeşini incitememesini sağlamaktı.

• Abisi zamanla davranışları düzelmiş olsada ona olan nefreti değişmemiştir.

• Elde ettiği güç Kızıl Ay denilen bir süreye kadar etkilidir. Kızıl Ay zamanı o ve onun yaklaşık 100 km yakınındaki herkes buharlaşıp yok olacaktır. (Buna hiçbir bükücünün gücü durdurmaya yetmez. Avatar hariç)

• Zamanla insanlara olan sevgisi azalmıştır. Bu yüzden onların başına gelecekleri artık pek umursamıyordur.

• Kardeşine olan düşkünlüğü anlaşılmasın diye ona sürekli insanların yanında kötü davranıyordur.

KarakterlerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin