To by było się tak wydawało że to taki będzie dzień zwykły czyli taki jak inne wszystkie ale okazało się że jednak nie! Nazywam sie Cheryl Blossom i mieszkam w domu dziecka w Londynie w Angli w welkiej Brytanji w europie. Jestem bardzo lubiana przez innych mieszkańców domu dziecka i co nie tylko jestem miła taka zgodna i z zasadami no i mam 17 i pół lat i wyglądam tak:
No często słysze że jestem mega ładna i sexowna i co nie tylko ale ja w to trochę nie wierzę no bo jestem z domu dziecka przecież...
Tego dnia takiego zwykłego co zawsze bawiłam się z innymi dziećmi czytalam im w chowanego itd. chociaż nie do końca pani w domu dziecka zawołała mnie na dół a ja poszłam na dół...
No i poszłam na dół. A jak tam zeszłam to była tam nasza pani opiekunka i jakiś mega przystojniak w typie bad boya którego tak kojarzyłam... no i pani opiekunka mnie złapała za ramiona i przyprowadziła do tego przystojnego sexiaka i pokazała mu mnie a wyglądała o tak:
A ten znajomy przystojniak wyglądał tak:
P(ani) O(piekunka): no panie Styles to właśnie Cheryl - powiedziała a ja się ukłoniłam i zrozumiałam że pan Styles to Harry Styles z One Direction! jezu jestem ich fanką <3 <3 <3
Harry (Styles): no fajna taka jak na zdjęciach - powiedział patrząc na mnie tak specjalnie a potem zapalił papierosa - co umie?
Ja: umiem sprzątać i dobrze się uczę i robię pranie i jestem w ostatniej klasie liceum i... - powiedziałam wszystko tak jak nas pani Stasia uczyła ale pan Styles mi przerwał tak niemiło
Harry: a gotować umiesz? - zapytał chuhając na mnie dymem z papierosa
P O (Pani Opiekunka): Cheryl potrafi gotować tak jak nasze wszystkie dzieci to jest dobry dom dziecka! - pani Stasia była troszkę zburzona a ja no miałam taką zagwozdke no bo zawsze chciałam mieć tatusia ale ten pan Styles wydawał mi się taki surowy bardzo!
Harry: ok. biorę. Ile? - zapytał wyjmując plik dolarów zawinięty w złoty woreczek czy on mysli że jestem na sprzedaż???
Pani Stasia: No panie Styles! - opiekunka wyburzyła się kompletnie - My nie sprzedajemy dzieci. My je oddajemy!
Harry: to nawet lepiej - schował pieniądze i zgasił papieroska na ziemi i poszedł w strone drzwi i kiwnął na mnie - chodź Sharon idziemy!
Ja: nazywam się Cheryl! - powiedzialam tak lekko ostro i pani Stasia sie wkurzyła a Harry Styles spojrzał na mnie ostrzej!
Harry: nie pytałem - powiedzial Harry i poszedł a ja za nim i wyszliśmy z domu dziecka i tam stał taki super sportowy samochód i Harry powiedział żebym wsiadała - wsiadajA samochód wyglądał tak:
(tylko nie było nad jeziorem jakimś xd)
No i wsiadłam w samochód na bardzo wygodne siedzenia ogólnie to niby umiem jeźdźić tak nie do końca ale trochę coś ale jak Harry usiadł to zauważyłam że no on ma wprawione swoje napakowane ręce w takie sprawy.
Ja: czy mam do pana mówić teraz tatusiu? - zapytałam tak lekko gryząc usta no Harry bardzo mi się spodobal zawsze mi się podobał to był mój ulubiony członek (xd) One Direction i no bardzo sobie lubiłam fantazować o nim ale to nie ważne bo Harry zapalił papierosa i otworzył piwo i wsadził w taką trzymajkę do piwa i odjechał z piskiem opon a ja się zorientowałam że nawet nie mam moich rzeczy!
Harry (Styles): tatusiu, tato, Harry, daddy nazywaj mnie jak chcesz wyjebane - powiedział i napil sie piwa i dał mi łyka i ja nie piję ale się napiłam było gorzkie i smaczne ale tak średnio - nie martw się o twoje rzeczy nie wiem czy zauważyłaś ale jestem kurwa bogaty i ci kupię nowe ok?
Ja: tak... tatusiu. - powiedziałam z niepokojem i nadzieją - nie wiedziałam że szukasz córki tatusiu
Harry: dobra kurwa mów mi Harry bo tak dziwnie. Cheryl tak? - powiedział masując czoło moją ręką - tylko przy Joasi mów do mnie tato ok?
Ja: a kto to Joasia? - zapytalam zdziwiona :O
Harry: Moja dziewczyna - powiedział Harry a ja się zrobiłam trochę zazdrosna. Czy ona jest dla niego dobra??? - dlatego cie adoptowałem bo Joasia mówi że jestem nie odpowiedzialny więc pomyślalem że mogę adoptować dziecko na rok i pokazać że jestem odpowiedzialny!
Ja: oki a czemu ja? - zapytałam trzepiąc rzęsami a Harry się spojrzał na mnie i uśmiechnął tak z zagadką!
Harry: bo jesteś prawie dorosła i nie bede musiał dużo robić - powiedział wyprzedzając policje i pomahał im butelką piwa - poza tym ogladałem zdjęcia dostępnych dzieci na waszym insta i no miło się na ciebie patrzy a mamy razem mieszkać a to ważneA mi sie po tym zrobiło tak miło bo ja nie wiem czy jestem ładna ale Harry tak powiedział <3 musze sie bardzo postarać!
A wtedy Harry podjechał do jakiejś willi i powiedział że wysiadamy
Harry: to twój nowy dom wysiadamy! - powiedział a pan lokaj odprowadził jego samochód
A dom wyglądał tak:
*********************************************************************************************
Hejka! to ja i moja nowa książka! przepraszam że nie piszę dalej Korytarze Pełne Smutku ale to strasznie smutna książka i no mi było bardzo przykro jak to tylko pisałam poza tym już nie jest mi tak życiowo smutno więc no i pomysłów mniej :( ale mam nową książkę tak trochę mi się zrobił pomysł bo ostatnio oglądam Riverdale i Cheryl jest super no i HARRY STYLES BĘDZIE W POLSCE <3 <3 <3 <3 <3 <3 jaram sie wy?
No i w sumie wolę jednak Harrego od Toma Hollanda, bo on też słodki ale mniej bad boy jak Harry :3
dużo bardzo dużo osób pisze do mnie czy wrzuce gdzieś rozdziały z Królowa GANGU ale no nie mam wlasnie nigdzie bo nwm jak ale mi usunęło książke i ktoś mówi że ma to jak chce to może mi wyslać skopiowane to zrobie reulpoad ale ja sama tego nie mam :(
jak wam się podoba nowa książka? starałam sie tak połaczyć wszystko co pisałam wcześniej czyli Kroniki Wilkołaków i Królowa GANGU i Z jak Zemsta i trochę Korytarze Pełne Smutku ale tak w jedną rzecz. Będzie trochę akcji i dramatu też może jakiś sex ale nie wiem >:)
Chcecie wiecej scen sexu? bo jak były w Królowa GANGU to dużo hejtowali a jak nie ma to piszą że chcą i ja nwm sama :( no i piszcie jakie macie pomysły i no pamiętajcie o zostawieniu gwiazdki i komentarzu i udpostępnieniu <3 nwm kiedy kolejny rozdzial bo mam ostatnio mało czasu i nie chce obiecywać i nie trzymać tego bo to nie ładnie ale no to zależy od was!
Kocham fanów <3
CZYTASZ
Mój nowy DADDY || Harry Styles x Cheryl Blossom
Dla nastolatków17 i pół letnia Cheryl Blossom mieszka w domu dziecka całe życie ale pewnego dnia zostaje adaptowana przez swojego nowego ojca, słynnego muzyk co chce udowodnić swojej dziewczynie Joasi że jest odpowiedni i taki z mądrością i sprytem też Czy ich m...