Autorka: No i to już koniec tej książki, ale nie martwcie się Loki wróci w moich innych książkach.Loki: A takiego huja nie wrócę jebać to mam cię dość najpierw przychodzi i mówi napisze o tobie książke, a potem no wiesz robimy koniec nara spadaj.
Autorka: Musicie wybaczyć Lokiemu popadł w małą depresje przejdzie mu, chyba, mam nadzieje. A teraz kilka słów od innych pobocznych bohaterów tej książki.
Thor: Bardzo mi się podobała ta książka i było fajnie, a Lokim się nie martwcie przejdzie mu. *Podchodzi do Lokiego*
Przytulić cię?Loki: Spierdalaj po czekoladę i przemyśle czy możesz mnie przytulić.
Valkyrii: No ta książka jest spoko, a teraz idziemy się napić ludziska.
Hela: Ta książka jest martwa, a ja lubie martwe rzeczy.
Peter: Panie Loki niech pan się nie martwi będzie dobrze, a książka jest fajna.
Autorka: A teraz kilka słów ode mnie …
Loki: Ludzie przygotujcie się na dwu godzinny nudny wykład.
Autorka: Cicho siedź jeleniu. No więc tak bardzo wszystkim dziękuje za to, że znosiliście mnie tak długo i czytaliście moje wypociny i ciężką prace. Widziałam , że bardzo dużo osób chciało dalej tą książke więc …
Dam wam bonus może dwa , ale nie liczcie , że pojawi się tu coś więcej to już definitywny koniec. Więc mówię wszystkim papa i dzięki że byliście. <3
Wasza Mari_Laufeyson
Autorka: Dałam Lokiemu wianek i poprawił mu się humor.
Loki: Wcale nie nadal cię nie cierpię.
~ Koniec ~
CZYTASZ
Smutne i śmieszne fotki Loki
Science Fiction👉Loki i Tom Hiddleston w rolach głównych wystąpią także : Thor, Peter Parker i inni👈