Preferencje

397 21 14
                                    

Jak poznasz Lokiego???

Styczeń ~ Jesteś nową służącą w Asgardzie i  przydzielili cię do księcia Lokiego którego się bardzo bałaś ale gdy lepiej go poznałaś to się przekonałaś się że wcale nie jest taki zły.

Luty ~ Jesteś Siostrą Tonego Starka przyjechałaś w odwiedziny do niego zwiedzając wieże przez przypadek trafiłaś do piętra więziennego gdzie spotkałaś Lokiego z którym bardzo dużo rozmawiałaś i się do siebie zbliżyliście .

Marzec ~  Robiłaś sobie kawę gdy do twojego domu wpadł Loki i poprosił o pomoc a ty mimo strachu zgodziłaś się ponieważ zawsze byłaś miła i pomocna.

Kwiecień ~ Szłaś na spotkanie z koleżanką  gdy nagle zobaczyła że w ciemnym zaułku biją kogoś szybko podbiegłaś żeby ich odgonić i pomóc chłopakowi był to Loki z którym zawarłaś więź na długie lata.

Maj ~ Siedziałaś w knajpie i zapijałaś smutki gdy zobaczyłaś że do baru wchodzi jakiś mężczyzna całkiem przystojny więc ty także tam podeszłaś przywitałaś się z nim i zaczeliście rozmowę potem często się spotykaliście w tej knajpie razem śmiejąc się i pijąc.

Czerwiec ~ Przez całe życie miałaś pecha  teraz też szłaś ulicą gdy zobaczyłaś że rozpędzone auto  pędzi prosto w twoją stronę zamknełaś oczy ze strachu i bałaś się ruszyć gdy nagle ktoś cię pociągnął do siebie otworzyłaś oczy i zobaczyłaś przystojnego męszczyznę przedstawił ci się jako Loki zaprzyjaźniłaś się z nim od tamtego wydarzenia twój pech zniknął .

Lipiec ~ Razem z rodzicami wyjechałaś na wakacje spacerując samotnie na plaży natknęłaś się na chłopaka który cię zaczepiał najpierw zabierał ci kapelusz a puźniej pytał o imie a ty go bardzo polubiłaś za jego inteligencję i odwagę .

Sierpień ~ Pewnego słonecznego dnia spacerowałaś ze swoim psem który na widok kota szybko wyrwał ci się z dłoni i pobiegł ale nie mogłaś go dogonić bardzo się bałaś gdy straciłaś go z oczu ale po chwili zobaczyłaś jak podchodzi do jakiegoś męszczyzny, który oddał ci psa a ty wzamian postawiłaś mu kawę i tak zaczeła się wasza znajomość.

Wrzesień ~ Gdy weszłaś do szkoły okazało się że w klasie będziesz miała nowego kolege nauczycielka kazała ci go odprowadzić był cichy i skryty prawie wcale się nie odzywał w pewnym momencie nie wytrzymałaś i powiedziałaś że jak się nie odezwie to sobie pujdziesz, miałaś już odchodzić gdy nagle powiedział nie odchodzi zostałaś na długo.

Październik ~ Twoja przyjaciółka zaprosiła cię na swoje urodziny. Bardzo dobrze się bawiłaś gdy nagle zderzyłaś się z jakimś chłopakiem zaczełaś na niego wrzeszczeć a on słuchał cię z uwagą gdy skończyłaś wspópnie się śmialiście okazało się że chłopak ma na imie Loki i jest kuzynem twojej przyjaciółki.

Listopad ~ Dzisiejszego dnia wyjątkowo nie padało, dlatego ubrałaś bluzę,  wziełaś torebkę i poszłaś na spacer. Chodząc uliczkami Parku czułaś się miło gdy nagle poczułaś jak ktoś wyrywa ci torebkę i z nią ucieka miałaś w niej telefon nagle zobaczyłaś jak jakiś chłopak w czarnych włosach go goni złapał go i oddał ci twoją torebkę a ty zadzwoniłaś na policje i tak zaczeła się wasza znajomość.

Grudzień ~ Dziś był twój  wielki dzień będziesz występowała w przedstawieniu.
Od najmłodszych lat jeździsz na łyżwach czekałaś na swojego partnera z którym występujesz,  gdy nagle dostałaś informacje że twój partner będzie zmieniony ponieważ poprzedni się rozchorował byłaś wystraszony ponieważ nie lubiłaś tak gwałtownych zmian. Za chwile wjedziesz na lód z innym partnerem niż zawsze chłopak złapał cię za rękę i już sunełaś po tafli lodu wszystko było dobrze żadnych błędów ani pomyłek twój partner miał na imie Loki razem z nim byliście na pierwszym miejscu w tabeli.

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Hejka chciałam napisać wam że pierwszy raz pisze coś takiego i chciałam się spytać czy się wam podoba bo nie wiem czy kiedyś w jakimś rozdziale mam napisać coś podobnego czy odpuścić sobie.  Napiszcie w komentarzach.

Podoba się

Nie podoba się

------------------------------------
Hejka wszystkim chciałam zmienić okładkę ale nie moge się zdecydować która lepsza
Ta:

------------------------------------Hejka wszystkim chciałam zmienić okładkę ale nie moge się zdecydować która lepszaTa:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czy ta :

No nie jestem może najlepsza w robieniu okładek ale mam nadzieje że się któraś spodoba

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No nie jestem może najlepsza w robieniu okładek ale mam nadzieje że się któraś spodoba

Smutne i śmieszne fotki LokiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz