Родителите на Техьонг вече се бяха прибрали. Двете момчета влязоха и отидоха при тях.
- Мамо, тате. Чонгкук ни е на гости. Запознайте се. - каза с усмивка на лице. Майка му и баща му се запознах с него. Малко по късно масата вече беше оправена с помощта на двете момчета. Чонгкук искаше да покаже уважение към родителите му.
След като седнаха на местата си се случи така, че Чонгкук да е до майка му, но той нямаше никакъв проблем с това. След като жената сервира топлата храна седна обратно на мястото си и започна с въпросите.
- Е, Чонгкук бих се радвала да те опозная, защото мисля, че ти наистина си едно добро момче. - каза мило майката на Техьонг
- Да, така е. - обади се Техьонг
- Къде работят родителите ти? Разкажи ми малко за тях?
- Ами всъщност не се срещам с тях. Е по точно се засичам с баща си и винаги става скандал, но живея с баба си. - каза леко натъжено той
- А каква е причината за това?
- Ами когато разбраха, че съм гей ме набиха. И то жестоко. - очите му започнаха да се насълзяват от спомените които се повтаряха в главата му. - След което избяга и заживях с гаджето си..но той ми изневери. - вече пусна сълзите си на свобода. Техьонг веднага отиде при него и го прегърна.
- Съжалявам, че попитах, Чонгкук. Не знаех, че имаш толкова тежка история. - каза натъжено майка му
- Н-няма проблем - каза той като все още бе в прегръдките на по-малкото момче. Баща му се усмихна на гледката и на това колко много любов дава на момчето до себе си.
- А може ли да те попитам още някои въпроси? - понахалства майка му
Техьонг вече си бе седнал на мястото. Чон само кимна и за чака поредния си въпрос
- От къде изкарваш парите си? Все пак като те виждам имаш хубави и скъпи дрехи.
- Ами лятото доста често изкарвах парите си от карането на скейтборд. Или пък пеех и танцувах на улицата. Хората доста ме харесаха и събира много пари на ден. Но не харча много от тях. - дори Техьонг не знаеше тази подробност.
- А обмислял ли си да си намериш работа? - зададе поредният въпрес майката на Те
- Ами мислил съм по това, но ми е по приятно като танцувам или пея. Това ме кара да съм щастлив. - усмихна се
Техьонг през цялото време не спираше да го гледа. В очите му се четеше радост и любов. В очите на Чон също. И майката на Те бързо забеляза това.***
Двете момчета вече лежаха на голямото легло в стаята.
- Майка ми е опасна работа. Не може да се отървеш от тази жена. - засмя се Те
- Хаха. Мила жена е.
- Може ли да ми попееш? - от този въпрос Чонгкук замръзнал на място. Не очакваше и този въпрос, но нямаше нищо против. Той само кимна и започна да пее бавна, любовна, но в същото време и много тъжна песен. Техьонг знаеше тази песен. Стана доста популярна този месец.
Техьонг остана смаян. Гласът на Чонгкук има толкова нежен глас който караше сърцето на Техьонг да се топи. Техьонг запя заедно с него. Гласовете толкова много си отиваха един с друг.
Когато Чонгкук го чу да пее заедно с него спря. Не знаеше, че той може да пее. И то токова добре. Но Техьонг спря да пее.
- Защо спря да пееш? Имаш прекрасен глас. - каза Те
- А-ами не знам. Не мисля, че пея добре.
- Гласа ти е прекрасен. - каза Те, усмихвайки се
- Благодаря. - момчето срещу него също се усмихна
Малко по късно и двамата се оправиха и легнаха да спят. На Техьонг му беше малко неудобно защо то Чонгкук ще спи до него въпреки, че на Коледа пак спаха в едно легло.
YOU ARE READING
𝕱𝖔𝖗 𝖊𝖆𝖈𝖍 𝖔𝖙𝖍𝖊𝖗 [𝖐.𝖙𝖍 + 𝖏.𝖏𝖐]
Fanfiction🌵𝕋𝕒𝕖𝕜𝕠𝕠𝕜🌵 - 𝕋𝕚𝕜𝕋𝕠𝕜 ✔️ - 𝕊𝕜𝕒𝕥𝕖𝕣𝕤 ✔️ - 𝔹𝕠𝕪 𝕩 𝕓𝕠𝕪 ✔️ - 𝕃𝕠𝕧𝕖 ✔️ - 𝔼-𝕓𝕠𝕪𝕤 ✔️ 09.04.20 - #1 in taekook 30.10.20 - #1 in tiktok