17

591 38 12
                                    

! Внимание
СМУТ. Който не понася такива глави моля да я пропусне, а тези които харесват приятно четене ;)

Както винаги нямаше никой в къщата. Двете момчета се качиха в стаята на Техьонг и седнаха моментално на леглото. Не обелиха и дума. Не че нямаше какво да си кажат, а просто им бе приятно да седят така. Техьонг стана и взе скейта на гаджето си и заедно с неговия го остави в ъгъла на стаята. След което се върна при гаджето си което го гледаше влюбено. Техьонг се усмихна почти незабележително и обкрачи гаджето си сядайки в него. Чонгкук моментално спусна ръцете си на дупето му като го стсна от което Техьонг изстена. Чонгкук вече започна да се възбужда и приятелчето му да се повдига, но и Техьонг не остана по назад.

- Този път нали няма да се откажеш? - попита Чонгкук с възбуждащ глас като отново стисна дупето на приятеля си. Техьонг само се усмихна и го бутна, за да легне на леглото след което сляха устните си в една груба целувка изпълнена с много любов. Докато преплитаха езиците си Чонгкук прокара ръката си до члена на приятеля си като започна да го гали през платта, за да се възбуди повече. Техьонг започна да стене през целувката което предизвика ухапване по езика на Чон. Чонгкук хвана двата края на тениската на Техьонг и я съблече по най бързия начин. Вече темпото и на двамата се бе увеличило, защото се искаха все повече.
Малко след това всички дрехи бяха захвърлени на пода освен боксерките им. Позата в момента им беше следната - Техьонг лежи на леглото стенещ от допирите на Чонгкук който се намираше над него, седнал на члена му, отърквайки се. По - голямото момче се наведе към гаджето си и започна да оставя смучки по тялото му докато не стигна до члена му. Целуна го през платта след което бавно свали боксерките му, а през това време Техьонг сваляше неговите до степента до която може и стискаше дупето му. Чонгкук обхвана надървения член на гаджето си и започна да го масажира, а Техьонг да стене с цяло гърло.
- Ти си музика за ушите ми, бебе. - каза Чон и стана от него и свали боксерките си след което обърна крехкото му телце в знак да се обърне и да насочи дупето си към него. Техьонг изпълни това и Чон се наведе към входа му като започна да го ближе и да вкарва езика си. Стоновете на Техьонг ставаха все по силни. Чонгкук бутна три пръста в устата на приятеля си и той веднага започна да ги ближе и смуче. Докато Техьонг си вършеше работата, Чонгкук взе лубриканта от нощното шкафче и намаза члена си. След като бяха добре навлажнени пръстите му той ги изкара от устата му и вкара единия във входа му от което Техьонг стисна чаршафа. Знаеше, че ще боли, но след това ще му е приятно.
След като всички пръсти бяха вкарани Чонгкук ги задвижи. От начало Техьонг умираше от болка, но тя бавно отминаваше и се превръщаше в удоволствие. След като болката отмина Чонгкук обърна Техьонг и разкрачи краката му като пъхна члена си в него. По - малкото момче изкимтя от болка и се хвана за чаршафите. Чонгкук постоя така докато болката леко отмина и Техьонг даде знак да се движи. Чонгкук изпълни това което каза и започна с бавни движения.
- П-по бързо! - каза уверено Техьонг и Чонгкук се задвижи по бързо. Болката вече я нямаше. Техьонг стенеше с цяло гърло и се гърчеше от удоволствие. Малко след това двете момчета свършиха заедно. Чонгкук в Техьонг, а Техьонг на корема си. Чонгкук се наведе и облиза всичко от корема му и легна до него сгушвайки се.
- Ти си просто уникален. - каза Те и се засмя

..
Не се получи ;(

𝕱𝖔𝖗 𝖊𝖆𝖈𝖍 𝖔𝖙𝖍𝖊𝖗 [𝖐.𝖙𝖍 + 𝖏.𝖏𝖐]Where stories live. Discover now