Güne güneşin gözlerimi taciz etmesi ile başladım. Bugün yeni okuluma gidiyordum. Kaç kere taşındık bilmiyorum. Bide beni koleje yazdırdılar! Delirmiş bu babam. Biraz kendimden bahsediyim bari! Ben Belen. 18 yaşındayım, siyah renge aşığım. Tam Bir Kara belayım. Takma adım bile karabela başka bişey olmaz zaten. Beni hikayenin devamında daha iyi tanırsınız. Her gittiğim yerde geri belalar ile dönüyorum. Benim bu yani! Size örnek veriyim diğer okulumda bir çocuk ile çarpıştım ve çocuk merdivenlerden yuvarlanıp kolunu kırdı kimin sayesinde tabiki benim sayemde! Devamını getirimiyim ben benden bıkarsınız. Tamam, günüme geri dönelim! Okulun ilk günü diye erken kalktım zaten. Hep erken kalkarım ben bikere, hıh! Forma giymek istemem ama okulun zaten forması normal giyimim gibi, heyt be böyle okulu seviyim ben! Altıma kot bir pantalon, üstüne beyaz forması ve siyah hırkamı. Tabii unutmam lazım şapkamı takıp maskeyi takınca tam bir ben oluyorum. Kahvaltı etmeden çıkma kararı aldım ve kapıya geçtim. Babamdan motivasyon sözcükleri alınca bir gaza geldim tabii! Okula yürüyerek gidiyordum 15 dkcık vardı çünkü. Kulaklık takıp yola devam ettim. 15 dk sonra okuldaydım. Ne kadar gereksiz büyük bir okul. Ayyy kaybolurum ben! KAYA KOLEJİ bıt bıt bıt çok gerekli ya.
1 saat sonra dıdım dıdım3. Ders matematikti ama tanışma ile geçmişti. Dersin yarısında siren çalmaya başladı ve uyarı yapıldı! "bütün öğrencileri konferans salonunda bekliyoruz gelmek zorunlu!" ben dedim size belayım diye. Herkes birşeyler ile uğraşıyordu fakat ben bir sıkıntı olduğunu sezmiştim zaten ben burda isem bir sıkıntı vardır! Müdür geldi ve konuşmaya başladı. "evet çocuklar! Şuan önemli bir konunun içerisindeyiz ve konuşmamız lazım. Okulumuz karantina altında tutsak gibi bişey oluyoruz. Bir erkek çocuğunun revire gitmesi ile Mikrop olduğunu tespit ettik. Şu an sizde de olabilir okuldan çıkmanız yasak, sınıflar Tuvaletler kütüphane Merdivenler ve spor salonuna gelip gezebilirsiniz fakat okuldan ailenizin sizi alması için arayamazsınız. Bu bir hastalıktır size de yayılabilir bugün kesinlikle burada kalıyoruz Şimdi dağılabilirsiniz sakın okuldan kaçmaya çalışmaya kalkmayın!"ben dedim size yürüyen bir kara belayım diye! Daha okulu bilmiyorum. Vayy anasını karantina altındayız! Tuvaleti bulmam lazım kesin tipim kaydı. 10 dk sonra tuvaleti buldum ama tipim kaymamamış. Zaten ben hep güzelim, hıh kim demiş! Ego tavan oldum valla. Biraz kütüphaneye girip kitap okusam sıkıntı olmaz.
Yazardan devam:
Belen kimseyi tanımadığı için bulmakta zorlanmıştı. Gittiğinde ise bir macera kitabı seçmişti Kulaklığımı takıp kendini kitabın içinde teslim ettim bir süre sonra Gözlerim kapanmaya başlamıştı. Kitap onu yormuştu kendini sadece İstediklerinin olduğu rüyalar alemine teslim etti.
1 saat sonra belenden devam
Anammm! Uyuya kalmışım. Her neyse onları bırakalım ve okula Gezelim biraz. Başım çatlıyor off off! Hava kararmıştı koridorda gezerken sadece camdan sızan Işık ile ilerliyordum sonra Yerde yatan bir karaltı gördüm ilerlediğim andan yerde yatanın bir kız ceseti olduğunu gördüm. Aramızdan birinin bu kızı öldürdüğünü ve saklandığını düşününce daha çok tırstım. Onu müdüre söylemem ve öğrencilerin okuldan çıkması gerektiği çok bariz ortadaydı! Tam bir çalı koparacak ken ağzım kapandı kulağıma gelen nefes Fısıltıları beni daha çok korkutuyordu. Arkamdaki psikopat çocuk konuşmaya başladı...Sizce nasıl olmuş! Devamı gelicek merak etmeyin. Kitap hakları saklıdır ve çalan olursa hakkında yasal işlem başlatılacaktır.!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruhlarımız karantinada...
ParanormalBiz 4 kişi değiliz biz bir bedendeki tek kişiliğiz! Sadece normal bir insan olarak geldiğim dünyada yalnız devam ediyorum sandım fakat benim gerçek ailem bu 4 ajanlar oldu...