3 saattir cesedin başında vesdi nasıl saklarız diye düşünüyorduk. Beren bişey bulmuş olmalıkı gülümsedi.
Beren: biz bunu temizlik dolabına tıksak hani çöplük olan.
Orayı bilmediğim için ben onların cevaplarını bekliyordum. İkiside kafasını salladı bu oldu, demekti! Ben telefonların ışıklarını açtım ve 2 tanesini aldım, 2 tanesini ise berene verdim. Beyefendi cesede ellemek istemiyormuş. Boran ve Burak cesedi taşıyordu. Oda bize yakındı sadece kimseye görünmemek gerekiyordu. Koridordan geçerken iki tane gencin sarıldığını gördüm. İçimden: Gitsinler başka yerde sevişsinler halla halla! Aile var burda, ben gözlerimi domestos ile yıkamaya gidiyorum! Gençler birden bana baktı ve özür diledi. Allahım sen ne dedin bunlardan da bunlar benden özür diledi!
Burak: sen dedin😂
Ben: ben ne dedim ki?
Beren: aile var burda filan😂
Ben: ben onları Dışımdan mı söyledim?!
Boran:evet 😂
Hay ben benim ağzıma! Ben neden duymadım ki söylediklerimi. En azından yol boşaldı. Bizimkiler yürümeye başlayınca bende onlara yetiştim. Sonunda odaya gelmiştik ama sorun, vardı ODANIN KAPISI KİLİTLİYDİ!!
Burak:hay hassiktir!
Boran: ee ne yapmayı düşünüyoruz?
Beren: Allah aşkına ben cesed görmek için ne yaptım, niye ben bunları yaşıyom!
Ben: AA yeter be! Yanınızda küçük mafya var neden endişelisiniz?.
Burak: Ee küçük mafya bunlar bize ne kazandırdı?!
Bunlar harbiden maldı! Hemen kafamdan tel toka çıkardım ve deliğe soktum. Click sesi duyduğum an kendimi level atlamış hissettim!
Boran: aferin be Belen!
Beren: kıza bak sen!
Hepsiyle çak bakalım yaptıktan sonra içeri girdik. Çok tozluydu ve göz gözü görmüyordu. Biz gelince tozlar kalkmıştı buda bizi rahatsız ediyordu. Beren yine söylenip duruyordu. Ben bunlarla nasıl arkadaş oldum ya! Burak konuşmaya başladı.
Burak: şu köşeye koyalım.
Cesedi köşeye koyduktan sonra Bi baktım ama ben yine farkediyordum. Cesedi buraya gelen görebilirdi.
Ben:ama ben yine görüyorum, buraya gelen kesin görür. Herkese yayarsa bu daha kötü olur!
Hepsi beni onayladıklarına dair mırıltılar çıkardılar. Bir süre sonra Boran elinde beyaz bir örtü ile geldi. İşte bizim Boranımız! Kızın üzerini kapattıktan sonra Ben yine tokam ile kapıyı kapattım. Biraz daha rahatlamıştım çünkü cesed ortadan kalkmıştı. Burak yine başladı konuşmaya.
Burak: kantinde otursak?
Hepimiz kafamızı olumlu sallamıştık. Ben Burak'ı takip ediyordum. Tam bir civciv gibi! 5 dk sonra kafe gibi biyere geldik. İyiki kolejdeydim. Çok fazla insancık yoktu. Bizi de satsan 10 tane vardır. Köşede kuytuda kalan bir masaya oturduk. Ama Beren bu hiç durur mu direk atladı!
Beren: öpücüklerim artık bir cinayetin ortasındayız!
Burak berene bir tane geçirdi. Hakketti yani bağırarak konuşmasaydı. Bu sefer Allaha şükür Beren dpeil Boran konuştu.
Boran:tamam! Biraz kendimizden bahsedelim nede olsa artık bir takımız?
Ben: Boran'a katılıyorum. Burak istersen sen başla?
Burak: tamam ben başlıyorum. Ben...
Gıcık olabilirim kabul ediyorum. Elim ağrıdı o yüzden bıraktım devamı gelicek. Hikayeyi beğeniyor musunuz? ❤️ 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruhlarımız karantinada...
Siêu nhiênBiz 4 kişi değiliz biz bir bedendeki tek kişiliğiz! Sadece normal bir insan olarak geldiğim dünyada yalnız devam ediyorum sandım fakat benim gerçek ailem bu 4 ajanlar oldu...