ГЛАВА 2

Алармата иззвъня. Вече беше 06:30ч. и с Ji трябваше да ставаме. Събудих я и започнахме да се приготвяме.

- Вълнуваш ли се?- попита ме въодушевено Ji.

- Естествено!-отговорих й с широка усмивка.

- Най-накрая! Мечтата ни се сбъдна. Да видим BTS на живо...сбъдната мечта.

- Така е. - отговорих й аз - Все още не мога да повярвам, че това ще се случи. Ще видим BTS и ще вземем автографи от нашите bias-и. Колко вълнуващо!

- Права си! Вълнуващо е! Но нека сега да се приготвяме, да оправим бъркотията тук и да тръгваме към летището. Става ли?

- Съгласна!

С Ji започнахме да оправяме стаята, след което да се приготвяме ние. Приключихме за около 30 минути с оправянето на стаята и след това отидохме да се измием в банята. После се облякохме, сложихме си лек грим колкото лицата ни да имат някакъв вид и извикахме такси, понеже не можехме да отидем с колата ми, защото нямаше кой да ми я закара у дома. До около 15 минути то ни чакаше пред нас и ние излязохме. Метнахме си куфарите в багажника и потеглихме към летището. Вече беше 08:00ч. и ние си чакахме реда, за да се чекираме. След като дойде нашия ред си оставихме куфарите с лентите на подходящото място, а ние си взехме само ръчния багаж. Минахме през проверката и отидохме да си вземем куфарите от другата страна. Вече нямаше какво друго да правим освен да седнем в лобито и да чакаме докато не стане време пътниците да се качват в самолета. Вече беше 09:15ч. и всички трябваше да се качваме в самолета. Когато влезнахме си прибрахме куфарите на означеното място за тях и се настанихме двете, една до друга. Първото, което и двете направихме е да си извадим слушалките, а Ji една книга. Изчакахме да излетим и си пуснахме мобилните устройства. Започнахме да си слушаме музика докато аз спя, a Ji...чете.

𝕊𝕂𝕀ℙ 𝕋𝕀𝕄𝔼~~

Вече кацнахме. Минахме през всички проверки и най-накрая сме в Хонг Конг. Взехме си такси и се настанихме в най-близкия хотел. Имаме огромния късмет, че можем да говорим английски, китайски и японски, затова не ни беше трудно да поискаме стая. Настаниха ни в стая за двама. Дадоха ни ключа и ние си влезнахме в стаята. Много е вълнуващо. А следващия ден...ще е незабравим. Тъй като полета ни беше четири часа, ние си полегнахме и поспахме докато не стане време за вечеря. По едно време чухме чукане по вратата. Отворихме и беше една от служителките, която ни подсети, че след десет минути ни е вечерята и трябва да слизаме в трапезарията. С Ji се оправихме и слязохме долу. Вечерята беше вкусна и ние се нахранихме добре. Когато се качихме легнахме в леглото и започнахме да си говорим за обичайната тема- за BTS, но не след дълго заспахме и двете.

Г.Т. на Ji
Когато се събудих беше 10:30ч. и трябваше да ставаме, затова събудих Seo Seo и се оправихме набързо. Изглеждахме така...

Seo Young:

Ji Hyeon:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Тръгнахме и имахме време да се поразходим и да разгледаме

Тръгнахме и имахме време да се поразходим и да разгледаме. Беше прекрасно. А пък Seo Young не спря да си прави селфита и да ме мъчи и мен да се снимам. Седнахме на една сладкарница и ядохме торта. Когато стана време да си ходим ние тръгнахме и се запътихме към концерта. Идеята ни беше да бъдем там един час по-рано, за да можем да си купим билети и успяхме.

ЛЮБОВ ОТ ПРЪВ ПОГЛЕД (JK & TH x Readers)Место, где живут истории. Откройте их для себя