Ajunge la un spital..si el darapanat si in paragina. Numai holurile arata bine. Saya este decisa sa intre acolo foarte atenta,cu cap. Caci numai asa va reusi. Cu cutitul dupa ea,verifica orice camera,si usa.
Se aude o voce,se indreapta catre camera,gata sa se napusteasca cu cutitul.Sare dintr-odata si il apuca de cap pe om,apoi,insusi cutitul,fara puterea mainii,intra in inima victimei,facand loc,si iesind afara sangele..ca si cum iese sampania din sticla. Saya,se pateaza pe par cu sange rosu,proaspat,cald ca laptele matern,care o face sa se simta in siguranta.
Dar...oh,nu ! L-a omorat pe domnul Alamgeer !
-Cat de proasta pot sa fiu !!! Si ca o tirana isi ia cutitul si isi face trei taieturi adanci pe umarul stang,dupa care il lasa sa se prelinga sangele pe toata mana,pana la degetul mic.Apoi il ia pe Alamgeer,si il face bucatele.Placerea ei este imensa.In sfarsit se simte bine dupa 300 de ani. Cutitul este rosu rosu,inclusiv manerul. Gusta din sangele victimei.Este sarat si metalic. "Un sange de calitate!" Pacat ca acuma nimeni nu ti-l va mai gusta,(rasete diabolice)caci oamenii de rand sunt speriati si traumatizati de asa ceva..dar in fine, . Se opreste,vede ca pe masa domnului Alamgeer se afla niste scrisori,adrese,si in spate o bliblioteca plina de harti ciudate,carti cu semne ciudate. Neavand timp sa citeasca niciuna,si fiindu-i greu sa le ia cu ea,numai scrisorile le ia de pe masa,si pleaca ca un om care si-a facut datoria.Intr-un fel da,altul nu. Nu si-a facut datoria pentru ca tot nu stie de unde sa o ia ca sa caute ucigasul,dar si-a facut datoria de a omori pe cineva,si simtindu-se din nou bine.
Ajunge la o casa imensa,de lux,si intra acolo,normal,si incearca sa faca putin teatru.Cu lacrimile in ochi,bate la usa,se prezinta,le povesteste oamenilor ca domnul Alamgeer tocmai a fost gasit de politisti si ca nu mai este in viata.Ea se prezinta ca o ruda de-a lui Alamgeer.Astfel ii descoase frumos de tot si afla ca fratele lui Alamgeer stie mai multe despre el,caci ei nu stiu atata de multe.
O noua tinta : fratele lui Alamgeer.
YOU ARE READING
Sfarsitul
Mystery / ThrillerO poveste foarte misterioasa..despre o fata cu varsta inexacta,care este putin diferita de restul si putin demonica..si sadica.Chiar daca dintr-o fata fericita,cu dragostea in fata,cu iubitul ei langa ea,fata este implinita.Saya,numele fetei,cand af...