12 Oktober 2014
Lief dagboek,Dit is mijn eerste bladzijde die ik schrijf.
Maar ik moet het aan iemand kwijt.
3 jaar geleden was de ergste dag van mijn leven.
Ik moest afscheid nemen, afscheid nemen van m'n ouders.
Afscheid nemen van mijn vrienden. Afscheid nemen van m'n hele familie. Afscheid nemen van de wereld.
3 jaar geleden, 2011. Dat jaar was het ergste jaar van mijn hele leven. Alles ging fout. Op school was iedereen gemeen. Mijn ouders kregen ruzie. Mijn beste vriend overleed. Mijn broer was weggegaan voor One Direction, zijn band. Mijn vader ging aan de alcohol. En het ergste was nog dat mijn kleine zusje en broertje van 4 jaar moesten aanzien hoe mijn ouders iedere avond ruzie maakten. Hoe mijn vader iedere avond dronken thuis kwam. En... Hoe mijn ouders gingen scheiden. Meestal lette ik op mijn broertje en zusje. Ik moest ze naar school brengen, hun broodje klaar maken, zorgen dat ze thuis kwamen van school en alle dingen die een vader en moeder zouden moeten doen. Totdat... Ik een ongeluk kreeg. Ik moest met spoed naar het ziekenhuis in Spanje. Geen idee waarom daar helemaal. Ik heb het overleeft. Maar niemand weet dat. Ik heb tegen de dokters gezegd dat het beter was dat mijn ouders en de rest van de mensen die ik kende niet wisten dat ik nog op de wereld stond. Het leek me beter dat ze dachten dat ik dood was, zodat mijn leven niet verder een hel begon te worden.Ontmoet Julia Foster (18). Haar leven was een hel, totdat ze een ongeluk kreeg. Het lijkt misschien raar, maar doordat ongeluk is haar leven veel beter geworden. Maar het blijft niet zo goed als het was. Ze woont nu in New York. Wanneer ze Thomas en Niall ziet lopen veranderd alles. Ze is blij dat hun er weer zijn maar die vreugde is van korte duur.
JE LEEST
Do you remember me? || Niall Horan
RomanceOntmoet Julia Foster (18). Haar leven was een hel, totdat ze een ongeluk kreeg. Het lijkt misschien raar, maar doordat ongeluk is haar leven veel beter geworden. Maar het blijft niet zo goed als het was. Ze woont nu in New York. Wanneer ze Thomas en...