Erika'nın Anlatımından :
Bugün sabah kuşların cıvıltılarıyla inanilmaz bir sekikde erken kalktım . Kalktığımda Alice daha uyuyordu . Buda ikinci defa sasirmama sebep oldu . İçimden bir ses bugün daha çok şaşıracagimi söylüyor. Yavasca yatağımdan kalktım ve mutfağa doğru gittim. Kahvaltı yapmak içimden gelmedi sadece bir kurabiye yedim ve salona geçtim . Ancak evin içerisinde birşeyler yapmak içimden gelmedi . Öncelikle Alice 'e dışarı çıktığımi yazan bir not bıraktım ve deniz kenarına indim. Aklım birden Ann'in dün söylediklerine takıldı . O kadar içten söylemişti ki ... Biraz sonra düşüncelerim arasinda kaybolmaya başladım . Ta ki bir el omzuna dokunana kadar . Birden sıçradım ve arkamda Alan 'ı gördüm ."Sakin sakin" dedi . Derin bir nefes alıp yürümeye başladım o da yanımda geliyordu . Bu sefer cevap alamayacakti . O sırada başım döndü ve istemsizce bir restoranda doğru gittim . Bunun Alan 'in işi olduğunu biliyordum . Hayır bir insan der ki dur seninle konusucam gerçi böyle desede bir seye etki etmezdi bunu anlamı olmalıydı ki beni kukla yaptı . Ama içimde bir sorumu cevapladım : hâlâ beni kukla yapabiliyor . Sonra bir masaya oturduk ve basım biraz daha döndü bu sefer o konuşmaya başladı :
- günaydın
-gunaydin . Dedim ve biraz sessizlik oluştu . Sonra ekledim :
- benim gitmem gerek . Tam kalkacaktım ki :
- seninle bir şey konuşmak istiyorum . Dedi . Ve sonra neden bilmiyorum ama kendiliğinden oturdum " ne söyleyeceksin " dedim . Aslında benimde ona soracak birçok sorum vardi .
- biliyorsun , seni kuklam yapmıştım ...
- aa ciddi mi varya ben bilmiyordum . Dedim ve bir süre bekleyip :
- eğer istemiyorsan konuşmaya biliriz ama soruların olduğunu hissediyorum . Dedi bu sefer ise ben bekleyip aklımda olan soruyu sormaya karar verdim "neden beni uzun zamandır kukla yapmadın ? "
Yüzünde bir gülümseme belirdi ve "çünkü gerek duymadim " dedi . Beklenilen bir cevapti aslında . Ama Alan' dan değil. Yemeklerimiz gelince biraz daha konusup , sohbet ettik . Sonra birden Alice 'yi gördüm . Yanımıza geldi ve bana değişik bakışlar attı . Sonra Alice 'nin arkasindan gelenleri gördüm . Daisy , Cameron , Aaron ve tabiki Belle . Aaron'un bizi Alan ile gördükten sonra yüzü soldu . Ama birşey farkettim . Artık Aaron'u gördüğümde heyecandan ne yapacağını bilemeyen Erika değildim . O sırada Alice beni elimden tutup kaldırdı ve " hadi bakalım sabahtan akşama kadar birlikte oturmak istiyorsanız o ayrı tabii ama " sonra hemen kalktim . Ve Alice başına gelecekleri bilir gibi kaçmaya ve bende onu kovalamaya başladım bir süre sonra ikimizde yorulmuştuk . O gün okul olduğunu hatırlayınca baya üzüldüm hemen odamıza geçip formalarimizi giydik ve sınıfa gittik . Dersler bitince sırada Ann'in partisi vardı . Odalarımıza dağıldık . Ben duş aldım sonra giyinip saçımı yaptım . Alice de aynı şekilde . Hazırlandıktan sonra Ann'in verdiği adrese gittik . Bizi kapıda Ann karşıladı . Daisy , Alice , Belle ve bana kimonolar uzattı ve sonra kabine gidip bunları giydik . Ann yanımıza gelip " çok yakışmış " giyip kendi kimonosunu giydi . Hep beraber parti odasına gittik . Herşey güzel gidiyordu . Umarım böyle olmaya devam eder diye düşündüm . Biraz sonra Ann herkese seslendi ve tüm dikkatleri üzerine topladı :O an biraz şoklandik hatta tamam itiraf ediyorum bayağı bir şok içinde kaldık . O sıradaki Ann 'in yüzündeki endişeyi ilk defa görüyordum . Ve herkesten önce davranıp "Affedildin " diyip ona sarıldım hiç bu kadar sıcak kanlı olduğunu görmemiştim . Sonra arkamı dönüp baktığımda herkesin yüzde bir gülümseme vardı belli ki Ann 'i affetmislerdi . Aaron hâlâ Ann'in bu haline inanmayan gözlerle bakıyordu . O an Daisy gözüme takıldı . Sanki durumdan memnun değildi .
Daisy 'nin Anlatımından :
O gün Ann'in başlarına bir bela açacağını düşünmüştüm ama hiç bekledigim gibi olmadı . Sanki Alan 'i elde edenilmem için hiç engel yokmuş gibi bide Ann eklendi ama bunlar benim hedefime ulasmami engelleyemezler !!
Aaron 'un Anlatımından :
Aslında Ann'e inanmak istiyorum ama inanamıyorum ve benim hâlâ sevdiğim kişi Erika ... Ve onu kazanmak için ne gerekirse vericem .
Erika'nın Anlatımından :
Geçen bu günümüz bence güzel denilebilecek bir gündü . Eve geldiğimizde Alice ile oturup TV izlemeye karar verdik saat daha 10.30 olmuştu . Ödevlerini bitirdigimizde ise 11:00 olmuştu . Uykumuz yoktu ve film izlemeye karar verdik . Hangisini izleyelim derken " İT "in 1. Bölümünü izlemeye karar verdik . Filimden sonra en son yanlışlıkla Alice 'nin ışığı kapattığını hatırlıyorum ve odada bir çığlık kopmuştu . Hemen ışığı açtık . Sonra ikimizde gülmeye başladık . Yataga gidip ışığı kapattım . Alice çoktan uyumuştu . Bende yavaşça kendimi uykunun kollarına bıraktım ...