Seriyi dün bitirdik. Benim de zaten tekrardan izleyesim gelmişti.
Hangi sahneye ne tepki verdiğini hatırlamıyorum o yüzden çok detaylı yazamayacağım üzgünüm.
Hadi başlayalım
*Kadınları aptal gibi gösteriyorlar. Sanki sadece dış görünüşü bilirler,yapışıktırlar vs vs
*Wow! Artist (Victor için)
*Senin aldığın anahtarlık bu muydu? (1.nci bölümde Yurio'nun ilk göründüğü sahne) Kapüşonundan tanıdım.
*Ayy çok güzel bir kedi (Potya için)
*O kirpikler ne Fatih Ürek gibi (Chris için)
*Öff bu da Victor'dan medet umuyor. Azıcık kendine güvense (Yuri için)
*Ben sarışın Yuri'yi tutuyorum çocuk tutkulu ve istekli
*Yurio'nun gelmesi iyi oldu işte bir partneri oldu
*Oğlum sen bırak kızları senin hocan var (Victuuri)
*Katsuki çoktan karanlık tarafa geçti. Demekki o da gaymiş
*Niye çocuğu otoparka indiriyor yoksa bir şey mi yapacak?
*Ayhh bıktım senin 12 bölümdür vırt vırtından. Bir kendine güven azıcık saniye başı Victor da Victor (Katsuki için)
*İnşallah öbür Yuri kazanır
*Çok tatlı bu ya aynı senin gibi. Küstüm falan diye atarlanıyor (Yurio için)
*Bu hiç boş durmuyor (Yine Yurio)
*Ay çok güzelmiş ya. Senin de saçını böyle kestirelim mi? (JJ'in sevgilisi için)
*Eh tabi destekleyecek başarısında da başarısızlığında da (Sevgilisinin JJ'i desteklediği sahnede)
*Hadi oğlum sen yaparsın (Yurio'yu desteklerken)
*Şu köpek şeklindeki peçeteliği niye suratına tutup duruyor. Altı üstü bir peçetelik yani kaç yaşında adam hani çocuk olsa neyse (Victor için)
*Kapüşonunu kapat (ben kapatmam) Yuri gibi kapat (o zaman kapatırım) güler (Yuri gibi kapat diyince hemen kapatıyorsun)
*Evden çıkarım. Anahtarını aldın mı yerine bana "Yuri'yi aldın mı yanına?" Der (kast ettiği anahtarlığım)
*Wow! Geldi bizimki (Otabek için/Otabek'i çok sevdi bu arada)
*Bu da dişli bir rakip çıktı (JJ için)
*Ohh iyi yaptın. Bir daha vur (Yurio'nun her bir tekme sahnesinde)
*Hıh! İbne gelir arkandan dayar şimdi sana (Yuri odada tekken/Victuuri sahnelerini es geçtik)
*Aaa dudakların kurumuş gel öpeyim (Lipstick sürme sahnesinde)
* Hah! Yiyişin bir de (lipstick sürdükten sonraki sarılma sahnesinde)
*Yuri bu kafayla Grand Prix'i falan kazanamaz (hem fikir olduğumuz konu)
*Otabek kazansın ya (Türk olduğu için ayrıcalık gösterdi ona)
*Onun adı Atabek'tir normalde. (Tıpkı Ömer isminin Omar diye yazılışı gibi)
*Ya ne kadar basitçe bir muhabbet. Ayıp bir de yani iki kişi orada konuşurken gelip nane olunur mu? (Otabek ve Yurio konuşurken diğerlerinin masaya damladığı sahne)
*Victor da rüzgar hangi yöne esse orada. Şimdi Yurio başarılı ya ona ilgi göstermeye başladı (Yurio'ya sarıldığı sahne)
*Ayy Katsuki birinci olmasın ya
*Beethoven'ın 9.senfonisi Türk senfonisidir ama telif hakkı olur diye değiştirmişler (Grand Prix'in 2.nci yarısında Otabek'in müziği çaldığında)
*Metal sanki bu. Kıyafeti de tam yaşına uymuş (Welcome to the madness bölümünde)
*Sporcuyu hazırlama,ye,iç,çocuğu uyutma sonra da gelmiş antrenörlük yapmaya çalışıyor (Victor için)
*İnşallah şu kızıl saçlı kız ona aşık olur (Otamila)
*Vayy çok havalısın. (Otabek'in motorla geldiği sahne)
*Ağlama sakın. Ağlayarak güçsüzlüğünü gösterme (son bölümde Yurio için)
*İnşallah düşersin (Katsuki için)
*Ayy düşecek mi yoksa?! Ahh düştü! (Yurio için)
*Bu da mal fırsatı değerlendirmiyor bir türlü. Adam ülkesini bırakıp seni çalıştırmaya gelmiş senle kalıyor sen hala aynı yerde takılmışsın (Katsuki için)
*Oyy ben bu Van kedisini yerim (Chris'in kedisi için)
*Aman oğlum sen onlara sinirlenip konsantrasyonunu bozma (Yurio'nun sinirlendiği sahne)
*İyi dedi domuz diye (Yurio)
*Ay bunlar çok tatlı (JJ ve Isabella)
*Mila'nın saçı çok güzelmiş ben de mi böyle yaptırsam?
*Böyle güzel kızlar çizselermiş biraz da hep gayler.
*Bu kız da buna mı yazıyor ne hep dibinde (Yu-chan ve Yurio)
*Ne kadar esnek. (Yurio'nun bacağını yukarı doğru esnettiği sahne)
*Ama güzel yapıyor (Chris'in performansı)
*Hay Victor kadar başına! (Katsuki için)
*Kız çocuk şişman mı yoksa? (Katsuki ülkesine döndüğünde)
*Eşofmanı ne güzelmiş şu gözlüklünün (İlk bölümlerde Katsuki'nin eşofmanından bahsediyor)
*Sadelik asilliktir ya antrenmanda giydikleriyle de çıksalar daha güzel olurdu
*O kıyafet ne yarısı etek yarısı pantolon
*Eveett Victor herkesi kendine benzetmiş. Chris de ondan görüp gay olmuş.Ve bu sabah da bana dedi ki dün gece rüyamda buz pistinde kayan çocuklar gördüm. Gözümü yordular o kadar çoklardı ki
Eh dedim anne etkilendin.
Onun favorisi de Yurio.
Otabek'i daha çok sevdi sanırsam onun birinci olmasını istedi.
Victuuri sahnelerini geçtik rahatsız oldu çünkü.
Victor'a ve Yuri'ye ayar baya.Yurio'yu kişilik olarak bana benzetmesi de hoşuma gitti.
Ayrıca:
Yurio'dan örnek vererek bana bir öğüt de verdi.
Sen güçlü olacaksın,sen başarılı olacaksın.
Hatırla; Domuzlara altın madalya yok.
Sen başarılı olursan sırtlarına tekmeyi basarsın.
Ama yok kendini koyverirsen onlar devamlı senin sırtına tekmeyi basar.Yalnızca Yurio favorim olduğundan değil. Gerçekten de onun hal ve hareketlerini,ayrıca düşünce yapısını kendime rehber edindim
Şimdilik bu kadar. Başka bir anime izlediğimizde görüşürüz 👋🏻👋🏻