Kuroshitsuji'yi yazın izlemiştik. Ama yarıda kaldı. Yine hatırladığım kadarını yazacağım.
İyi okumalar
*Çok küstah (Ciel için)
*Hıı ben anladım olayı. Ruhunu yalayacak sapık şeytan (bizim burada sözünü ettiğimiz bir karikatürdü onunla bağdaştırdık. şeytan bir iş adamına fısıldamıştı bana ruhunu yalat ben de seni dünyanın en başarılı insanı yapayım diye. adam da abow sapık şeytan demişti)
*Sebastian deyince aklıma Heidi geliyor
*Bu Sebastian'a mı aşık? (Mey-rin için)
*Ay ben taktım o küçük şeye ya (Tanaka için)
*Bu aynı Peter. Kuşu da var (Finnian için)
*Hah yine geldi zındık (Elizabeth için)
*Bu da ergen mi ne? Adam yardım etmeye çalışıyor. (5.bölümdeydi sanırım. Karındeşen belasından kurtulduktan sonra Ciel'e bayılacakken yardım ediyordu da Ciel elinin tersiyle bir tane çarptı ya)
*Şımarık prens (Soma için)
*Sebastian'ın pabucu dama atılacak bu gidişle (Agni'nin hünerlerini gördükten sonra)
*O neydi qı? (Sebastian'ın geyik kafası taktığı sahne)
*Bak bak şeytan gibi çıkmış dama. Gerçi zaten şeytan
*Oğlum senin yanında şeytan geziyor hayalet ne ki senin için? (Kuledeki hayaletlerin olduğu bölümde)
*Sana kıyafet mi dayanır? (Sebastian'ın Grell'i durdurmak için kıyafetini yırttığı sahne)
*Dert insanı konuştururmuş (Ciel'in Soma'ya ağır ve anlamlı bir konuşma yaptığı bölüm)
*Mason sembolü. (Manastıra geldikleri bölümde. Ben fark etmemiştim ilk izleyişimde)
*Yapımcı kendi siyasi görüşüne göre şekillendirmiş (hemfikir olduğumuz konu)
*Aaa çok güzelmiş! (Ciel'in annesi için)
*Hah! Şeytan geldi buldu onu (Madam Red'in ilk cinayet işlediğinde Grell'in onu gördüğü sahne)
*Sebastian fırlama gibi bakıyor. Demekki yüzüğü almış (Buz festivali bölümü)
*Bugün müzede gördüğümüz evler o dönem varmış demekki (O gün müzedeydik, oyuncak evler vardır bilirsiniz. İçinde figür adamlar falan olur bir de eşyalar. Ciel Sebastian'ın fotoğrafını çektirdiği bölümde onunla oynuyordu hatırlarsınız)
*Evin efendisi kaçırılmış sen diyorsun ki çay boşa gitti (İlk bölüm için)
*Sebastian bunun intikamını kesin alır (Ciel'in Sebastian'a tokat attığı sahnelerden biri)
*Hah! Bir öpüşme sahnesi eksik (Ciel'in üzerine heykel düşecekken Sebastian'ın kurtardığı bölüm)
*Cık cık cık! Soylu olan kendini üstün görüyor halkın geri kalanı beş para etmez. (O dönemin şartlarına kızdı burada)
*Keşke Agni kazansaydı (Köri yarışması bölümünde)
*Uuu cırcır olmuş tavuk gibi (Kraliçenin yanındaki adam durmaksızın konuştuğunda)
*Gözlerini ne güzel çizmişler. Ya da yandan mı öyle görünüyor? (Kuklacı'nın gözleri)
*Anime sürprizlerle dolu. Mey-rin'in keskin nişancı olduğunu tahmin bile etmezdim22'de falan bırakmıştık. Hatırladıklarım bu kadar.
Başka anime izlediğimizde görüşürüz 😊