A

24 3 2
                                    

Kapıyı kapattığında, adımını atarken ayağına bir şey çarptı. "Bu da ne?" Mektupları aldı ve üstündeki yazıları okumaya başladı.
"Jung hoseok, jung hoseok ve jung hoseok." Kafasını sola çevirdiğinde merdivenlerin başında tabela olduğunu gördü 'hoseok is there'
"ilginç." merdivenleri çıktı ve hoseokun kapısını çaldı.
  "Şey, merhaba! Sanırım mektuplarımız karışmış"
Kapının kilidi tam açılmadan arasından ses geldi.
"Kimsin?"
"Ah arkadaşımla  buraya yeni taşındık. Yani yeni komşunuzum eheh".  Kapı tekrar kapandı ve bir kilit sesi duyulup geri açıldı. Hoseok, taenin elindeki mektupları alıp kokladı.
"Iyy napıyorsun be." Hoseok elindekileri içeri fırlattı.
"Ahh peynirler"
"evet peynir olduğunu biz de anladık kokusu buraya kadar geliyor da konu şu, sen bu kadar peynirle ne yapacaksın?"
"Muşkalarr "
"Anlamadım?"
"Sirk fareleri . Onlar gelişsin diye EN sert peynirlerle besliyorum ama onlar sadece dönüp 'doodle du' çalabiliyorlar."
"Sirk fareleri mi?"
"evet. Elbette."
"Demek bir sirk. Güzelmiş."
"Hı hı. Ee sen, adım ne demiştin?"
" Taehyung."
"Bende inanılmaz Jung Hoseok. Ama sen kısaca bay j. diyebilirsin. İnanılmaz olduğumu zaten biliyorum."
"Peki bay j. o zaman sonra görüşürüz eheh. Artık gitmeliyim. "
"Do svidaniya Tahyung"  kapıyı kapatır.
"Adım Tae-hyung"

ΣTaehyung's secret worldΣHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin