"HADİ AMA NASIL OLUR!"
"Evi ikiye böldüklerinde araya tuğla örmüş olmalılar taehyung"
"Of yha"
Jimin ayağı kalktı ve mutfağa doğru ilerledi. Tae ise hayal kırıklığına uğramış şekilde kapıya bakıyordu.
_________________
"Yemek gerçekten iğrenç görünüyor."
"Taehyung! Beğenmiyorsan kendin yap. Ama söz veriyorum kendimi geliştireceğim"
"Üffff. Bulamaç gibi duruyor."
"Ya bulamaç ya da yatak tatlı küçük Taem"
Tae sofradan kalktı. Merdivenlere yöneldi. Odasına girdi. Daha yerleşmemiş kutular ve boş raflar duruyordu. Tae kutulardan birini açıp arkadaşlarıyla birlikte çektirmiş olduğu fotoğrafa baktı. "Ah sizi özledim çocuklar" fotoğrafı alıp yatağının başındaki komidinin üstüne koydu ve yatağına girdi. Telefonunu alıp 22 dakikalık Aykut Elmas 2018 vinelarını izlemeye başladı.
İzlerken uyuya kalmıştı. Ama onun uykusunu bir farenin sesi böldü. Taehyung kafasını kaldırdı ve yatağının altına baktı. "Annskm senin fare" fareyi takip etmeye başladı. "Dursana lan". Fare merdivenlerden indi salona girdi ve küçük kapıdan içeri girdi. Tae dizlerinin üzerinde kaydı ve kapının önünde durdu. Kapıyı açtı. Kapı bir geçit gibi duruyordu. Soğuk bir rüzgar geldi. Tae irkilmişti. "Vay canına" dizleri üstünde emekleyerek karşı geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ΣTaehyung's secret worldΣ
ActionTaehyung ve Jimin yeni bir eve taşınmışlardı. Yeni komşular, yeni çevre. Ama Taehyung bundan mutlu değildi. Alışamamıştı. Ama o her şeyi güzel gösterecekti.