♥ prolog ♥

398 46 31
                                    

Helikopter mereka sedang melalui ruang udara berdekatan bangunan yang dipenuhi oleh ramai musuh dan juga peti emas yang dikehendaki mereka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Helikopter mereka sedang melalui ruang udara berdekatan bangunan yang dipenuhi oleh ramai musuh dan juga peti emas yang dikehendaki mereka .

" Ok semua ! dengar arahan aku ! bila aku cakap terjun , semua terjun ! " Mark Lee ketua kumpulan itu memberi arahan kepada ahli-ahli kumpulannya .

Dia menggunakan suara yang kuat kerana bunyi helikopter itu lebih kuat daripada suaranya .

" Ok master ! " keempat-empat ahli di dalam helikopter itu menyahut serentak .

" Kita hampir sampai di kawasan yang selamat untuk mendarat ! bersedia semua !!! " jerit Mark sambil bergerak ke arah pintu helikopter .

" Hana ! Dul ! Set ! Terjun !!! " setelah mendapat arahan daripada Mark , mereka berlima terjun daripada helikopter itu bersama-sama .

BANG ! BANG ! BANG !

Sebaik sahaja kaki mereka menjejak tanah , bunyi tembakan pistol semakin kuat kedengaran .

" Dream ! Find place to hide ! Be ready with your snipers !! "

Mereka berlima berlari untuk menyorok di sekitar kereta-kereta terbiar yang ada di kawasan itu .

" Hey NoJaem ! korang kat sini rupanya " tegur Renjun apabila menjumpai lagi dua orang ahli kumpulannya yang sedang menyorok di belakang sebuah kereta .

Mereka berdua ditugas menyerang melalui darat , sebab tulah mereka tidak bersama Mark , Renjun , Haechan , Chenle dan Jisung di helikopter tadi .

" Musuh semakin dekat ! aku tak rasa kita boleh lawan diorang dengan gunakan kita punya snipper ni je , diorang terlalu ramai !! " kata Jeno .

" Don't worry guys ! sekarang pakai korang punya protection specs ! " balas Renjun melalui earpod nya .

Selepas itu , budak lelaki berbangsa cina itu mengambil bungkusan daripada beg kecil yang dibawanya .

" Dah siap semua ? " sekali lagi dia bertanya kepada mereka supaya mereka sempat untuk melindungi mata mereka .

BANG ! BANG ! BANG

Bunyi tembakan semakin menghampiri mereka

" Yah ! rasakan " dengan sekuat hati Renjun bangun daripada tempat persembunyiannya dan membaling beberapa pek gas pemedih mata ke arah musuh-musuh .

Atmosfera sekitarnya bertukar menjadi warna merah dan ramai musuh telah rebah oleh kerana menahan kepedihan gas pemedih mata yang terkena mata mereka .

" Dream ! attack now !!!!! " Mark memberi arahan serangan kerana sekarang ini lebih mudah untuk mereka membunuh musuh-musuh dan memasuki bangunan yang mempunyai peti emas itu .

BANG ! BANG ! BANG ! BANG !

Kali ini mereka pula yang menunjukkan skill mereka dalam menembak . Satu demi satu musuh yang berada di sekitar dapat ditumpaskan dengan mudah sahaja .

GAMERS • MARK LEE Where stories live. Discover now