IMRAN POV
Sedang lena diri aku masih di ulit mimpi, aku tersedar dek kerana merasakan kegelian di ketiakku. Bila ku mencelik mata baru ku tahu bahawa Nick sudah pon terjaga dari tidurnya dan dia menarik-narik bermain dengan bulu ketiakku.
"Awak, kenapa main dengan ketiak saya ni"
"eh, awak dah bangun? Hehe.. sorry, saya bangun tadi, tak tahu nak buat apa, tu yang saje main dengan bulu ketiak awal ni"
"main dengan bulu ketiak je? Kenapa tak main dengan bulu yang lain?"
"Bulu mana?"
"bulu sini" balasku sambil menarik tangan Nick meletakkan ke atas batangku, sengaja mengusiknya. Muka Nick terus berona merah.
"kerasnyaaa" balas Nick sambil memicit kuat batangku dari luar seluar pendekku. Aku mengerang kesakitan.
"ahhhh, nakalnya" balasku langsung bangun dan berada di atas badannya.. "nak kena hukum ni" sambungku lagi.
Nick memandangku dengan pandangan penuh menggoda. Seolah-olah meminta aku ke peringkat seterusnya.
"Hukumlah saya" ujar Nick dengan pandangan penuh makna dan meminta.
Ibarat pucuk di cita ulam mendatang, aku menahan kedua-dua tangan Nick dan terus mengejarkan tubuhnya. Ku jilat setiap pelusuk tubuhnya dari hidung, pipi, telinga, dagu, leher, bahu, ketiak, dada, dan perut.
Nick merengek-rengek kegelian bercampur kesedapan. Aku semakin rakus menjilat dan menarik-narik menggigit bulu yang terdapat disekitar bawah pusatnya. Inilah part Nick yang paling seksi selain tatu di belakang badannya.
Seterusnya aku menggigit manja batangnya yang menegang dari luar boxernya. Terasa tebal juga. Akhirnya aku menarik melucutkan boxernya dan menyerlahkan batangnya. Aku terkejut lalu memegang batangnya. Bukan kerana saiznya, batang Nick lebih kurang tebal batangku, Cuma tidak sepanjang batangku tetapi terkejut kerana ianya bersunat.
"eh, awak bersunat?"
"erm, aah"
"Kenapa awak bersunat?"
"kami lelaki Iban memang bersunat la"
"oh yeke?" aku seakan teruja. Baru aku tahu mengenai benda ini.
"kenapa eh?" soalku lagi.
"dah memang budaya kami. Kenapa awak ingat melayu dan islam je ke yang bersunat. Kami etnik Sarawak macam iban, bidayuh ni pon bersunatlah. Memang adat turun temurun"
"ohh" balasku sambil mengoles-oles batang Nick. Nick pula menggapai badanku dan menaikkan kepalaku mendekati kepalanya.
"Kenapa ni" soalnya.
"takde ape, Cuma saya baru tahu, hehe. terasa teruja bila baru dapat tahu" balasku.
"Sudah" balas Nick lalu menolak tubuhku berpusing dan sekarang dia pula berada di posisi atasku.
Tanpa melengahkan masa, Nick terus menarik seluarku ke bawah dan tersergamlah batangku yang mencanak.
"besarnya" Nick berkata sambil terlopong.
"takdelah, lebih kurang dengan awak punya je" kataku lalu membangunkan badanku dan menggapai batangnya mendekatkan dengan batangku, mengukur dan membandingkan batang masing-masing. Perbuatan kami seperti kanak-kanak yang berkongsi saiz batang masing-masing pula.
"saya suka" balas Nick sambil tak henti-henti mengenggam batangku. Comel je bunyinya.
"Awak, hisap" sahaja aku menduga Nick. Tanpa membuang masa Nick terus mengulum batangku. Terasa nikmatnya sehingga ke pangkal. Nick pandai bermain lidah tatkala mulutnya tidak henti bertugas mengulum batangku. Hanya erangan gersang keluar dari mulutku.
Setelah tidak tahu beberapa lama, aku menghentikan Nick dan menariknya kembali menciumku. Kemudian aku membaringkannya dan mengangkat kakinya ke atas.
Aku menjilat lubang duburnya, Nick menahanku.
"kenapa awak?" soalku.
"saya tak ready, lagi, untuk itu?" balasnya.
"untuk apa?" soalku. Ku tahu maksud sebenarnya, Cuma sekadar mengusiknya. Aku pon tidak mahu terburu-buru terus ke perhubungan seks. Biarlah permulaan sekadar ringan-ringan manja dahulu.
"untuk kena fuck" balasnya, mukanya berona merah.
"virgin lagi la ni" ujarku. Nick hanya mengangguk.
"takpe, saya sanggup tunggu bila awak dah bersedia" kataku. "tapi kalau saya nak buat macam ini je ok kan" sambungku lalu terus merimming kembali lubang duburnya. Nick merengek kegelian.
Kemudian aku cuba memasukkan jariku, Nick seakan-akan merelakan, mungkin kerana telah didorong dengan nafsu yang memuncak. Sambil aku fingering lubang Nick, aku turut mengulum batang Nick. Nick sudah tidak keruan, meronta-ronta kesedapan seperti ikan lemah di darat. Tangannya mengenggam rambutku menahan nikmat.
Selepas beberapa minit memberikan Nick merasai kenikmatan dikulum sambil di fingering, Nick terus memancutkan air maninya ke dalam mulutku. Aku menelan semua airnya, pekat dan manis. Inilah kali pertama aku menelan air mani. Jariku aku terasa kuat kemutan lubang duburnya. Nick sudah tewas dan terbaring lesu meminta nafas.
"sedap?" soalku. Nick hanya mengangguk. Comel. Aku tahu Nick sudah keletihan. Aku tidak mahu memaksanya untuk melayanku walaupun aku masih belum pancut. Aku baring di sebelahnya dan memeluknya lalu kami berdua kembali diulit lena.
Petang itu, sebelum Nick pulang ke rumahnya, kami sekali lagi melepaskan gelora nafsu. Kali ini Nick mahukan aku turut terpancut. Bersusah payah dia cuba mengulum dan melancapkan batangku. Akhirnya aku terpancut di dalam mulutnya sambil dia turut terpancut kerana aku mengocok batangnya juga.
Nick pulang ke rumahnya menggunakan grab, aku sudah memujuknya untuk menghantarnya. Namun Nick menolak menyuruhku rehat memandangkan semalam aku sudah mengambilnya dan hari ini biarlah dia pulang sendiri.
Rindulah nanti aku pada Nick, hujung minggu hadapan nampaknya baru akan dapat berjumpa lagi. Nick melarang aku untuk selalu ke rumahnya, kata risau kelas dan pembelajaran aku terganggu, cukuplah bertemu ketika hujung minggu atau sekali sekala ketika hari bekerja.
**hai pembaca semua. sorry agak lama tak update sebab agak buzy macam-macam urusan hehe.. even dalam otak dah ada planning plot tapi tak sempat nak menulis. bab kali ini pon takde terlintas dalam kepala, ikotkan nak tulis plot lain tapi tah kenapa tengah-tengah taip tadi terus tertulis kisah berunsur 18sx ini hehe, tu sebab pendek je bab ini... apa pon, terima kasih kerana sudi membaca dan mohon vote juga ye~~ tolong support novel pertama saya yang sudah complete 'akanku tunggumu' juga... thank you 😘😘😘
YOU ARE READING
UNTUKMU (COMPLETE)
RomantikTidak sangka bahawa mereka bertemu dan menyebabkan mereka memerlukan antara satu sama lain. Imran memerlukan Nick dan Nick juga memerlukan Imran. Kisah yang membawa kepada pengenalan dua insan, menglibatkan penyelamian dua budaya, membawa ke penyent...