Čvrsto ju je držao za ruku dok se ona previjala i vrištala od bolova.Bilo je nepodnošljivo gledati ljubav svog života kako se previja od bolova a ne možeš joj pomoći, sem da je pokušaš umiriti rečima, no bio joj je potreban da joj pokaže da je tu,kraj nje i da će uvek biti.Uzbuđenost na same pomisli da će za nekoliko trenutaka postati otac u njemu je rasla svakom sekundom.Na uvo joj je šaputao da će biti sve u redu i koliko je voli,smirivao je koliko je god mogao.U jednom trenutku začu se plač tek rođene devjočice te njih dvoje preplavi osećaj ogromne sreće.Doktor preda malo, smežurano, stvorenje ,uvijeno u zelenu tkaninu, novopečenoj majci.Gospodin i gospođa Payne se nasmeše jedno drugom,a zatim zajedno pogledaše u malog anđela zelenih očiju.
''Kako si samo lepa.'' tiho i umorno izusti Kate slabašno se osmehujući.
''Naša mala detektivka.'' reče Liam nasmešivši se te poljubi Kate u znojavo čelo.Znam.Loše je. Jako. No htela sam da vam šro pre postavim uvod,ako se ovo ikako može nazvati uvodom. Ovako u 2. sezoni radnja neće biti toliko usmerena na Liam i Kate pa je ovo faktički nova priča. Nadam se da se nećete ljutiti ukoliko za glavnog muškog lika ne izaberem nekog člana 1D'a,no može da se desi. Predloge za glavnog m. lika možete ostaviti u komentaru i zanimaju me da li imate ikakvu predstavu šta će se izdešavati i zašto se priča zove baš ''Keeper'? Do sledećeg puta ostaje zdravo.
Love ya all so much. ♥
Avrilmoonrise xD :D
YOU ARE READING
Keeper
Mystery / ThrillerDragi čitaoci Bullet'a evo stigla je i ta 2. sezona.Nadam se da će vam se svideti.^^ Avrilmoonrise xD :D