Jesen.Tužno godišnje doba.Hladno i kišovito vreme preovladava u ovom periodu,sivilo prekriva sve što mu se nađe na puta sve dok ga jedino lišće i raznobojni kišobrani ne razbiju svojim bojama.Tmurni oblaci nadvili su se nad Limpsfield'om.Mirno selo blizu Londona.Dosta imanja i farmi se nalazilo u njemu od kojih je jedno pripadalo i Payne'ovima.Ogromno dvorište ograđeno betonskom ogradom i jednom malom i velikom kapijom sa ne tako velikom kućom, koje je inače tiho,danas je bilo puno dečijeg smeha i razgovora odraslih.Sa puta se mogao nazirati bakarni kazan za rakiju oko koga su bili okupljena četiri muškaraca.Pričali su,smejali se pijući sveže prepečenu rakiju.Nedaleko od njih nalazila se štala za konje u kojima se trenutno nalazila naša zelenooka lepotica.Njena ruka prolazila je kroz crnu,dugu grivu snažnog i velikog Amadeusa.On frkne i time pokaže da mu njeno milovanje prija.Njene usne se razviše u jedan od najlepših osmeha.
''Lili!'' čula je dekin glas kako je doziva.
''Vratiću se kasnije.'' reče svom prijatelju te mu namigne,a on uzvrati jednim od svojih frktanja.
Brzim korakom izađe iz štale hodajući ka deki koji je stajao kod kazana.
Ispružio je svoju levu ruku kako bi mogao da je obgrli dok je u drugoj držao čašu sa tek prepečenom rakijom.Poljubi je u kosu te se nasmeši.
''Ti si dedina lepotica. Još malo pa će biti velikog veselja.'' prozbori deka Geoff nasmejavši se.
Lilian samo nesigurno klminu glavom.Uskoro.Hm ne bi baš rekla. Planirala je da to bude za nekih 6-7 godina,no nije želela da ubije dedu u pojam. Dekin smeh prekide otvaranje ulaznih vrata sa kojih proviri glava njegove snaje.
''Hajde svi unutra.Ručak je gotov.'' reče Kate sa osmehom i vrati se unutra ostavljajući vrata otvorena da bi oni ušli.
Svi krenuše u kuću. Trpezarijom se širio miris sveže ispečenih pogači kakve je samo baka Karen znala da napravi.Svi su seli na svojim mestima sem bake Karen koja je nosila dve velike činije kokošije supe.Svi sipaše po 2 kutlače domaće supe i počeše da jedu.
''Lili moja,šta planiraš posle srednje?'' upita deka Geoff i tako razbi tišinu koja je vladala.
Liam i Kate koji su sedeli jedan do drugog razmeniše zabrinute poglede znajući kako će Lilian'in odgovor uticati na trenutnu porodičnu atmosferu.
''Kriminalistički fakultet. Tačnnije biću detektiv.'' reče Lilian ponosno.
Lomnjava odzvoni trpezarijom.Stakleni bokal vode koji je baka Karen nosila pao joj je iz ruke i razbio se u paramparčad dok je deki Geoff'u ispala kašika iz ruke.Njihove vesele izraze lica zameniše šokirani i razočarani.Baka Karen u trenutku izgubi svest te pade na hladne pločice. Nicola i Ruth uplašeno ustadoše sa stolica trčeći ka njihovoj majci a za njima i njihovi muževi kao i Liam i Kate.Sve se ponavlja.Isto se desilo pre 25 godina kada je Liam ,koji je tada imao 18, za ručkom rekao da je odlučio da će upisati kriminalistički fakultet za detektiva.Geoff i Karen bili su uplašeni za svog sina znajući koliko je ta posao opasan.A sada će morati da prežive sve to ponovo.Njihova unuka će se upustiti u taj opasan posao i pitanje je da li će imati sreće i preživeti? Lilian shvativši šta se dešava usta sa stolice i povede Amy i Sam'a u drugu sobu imajući na umu da sada jedino treba da ih smiri.Ušavši u jednu od sobi,njih troje seli su na krevet.
''Hej,hej....ššššššš.'' prošaputa Lilian grleći Amy i Sam'a koji su sada manje plakali.
''Ne brinite ništa,biće baka dobro.'' rekla je pokušavajući da ih umiri i oboje ih poljubila u čela.
Oni uskoro prestadoše da plaču i zaspaše na krevetu na kome su sedeli pored Lilian.Ona polako usta sa kreveta pokušavajući da ih ne probudi te izađe iz sobe uputivši se ka trpezariji.Baku Karen su odneli u njenu spavaću sobu i stavili je na krevet pokušavajući da je povrate,a deka Geoff je još uvek sedeći za stolom.Gledao je u jednu tačku na zidu ispred sebe. Nije se ni trgao kada je čuo Lilian'ine korake.
''D-deko,da li si dobro?'' upitala je drhtavim glasom.
Ništa nije odgovarao. Prišla mu je i stavila svoju ruku na njegovo rame,ali on ju je sklonio i samo joj pokazao prstom na vrata.Otvorila je usta sa namerom da kaže nešto,ali je odustala i izašla u hodnik.Uzela je braon jaknu sa čiviluka i obula papuče za napolje uputivši se ka štali za konje kod svog prijatelja koji će je jedini sada razumeti.Ušavši u štalu uzela je svoje čizme za jahanje i svoju kacigu,a zatim osedlala i pustila Amadeusa napolje.Čim su izašli iz štale popela se na njegova leđa i jednim pokretom uzdi dala Amadeusu znak za polazak.Krenuo je ka velikoj kapiji koja je bila otvorena i izašavši iz dvorišta uputili su se ka šumi koja se nalazila nedaleko od njihovog imanja.
~*~
''Amadeuse moj samo ti možeš sada da me razumeš.'' rekla je tiho dok su stajali duboko u šumu.Noć je već prekrila nebo.Predugo su u šumi.Trebalo je već odavno da se vrate jer su se svi već sigurno zabrinuli za njih,a i veoma je opasno noću ići u šumu tako duboko.Pokretima nogu i uzdi dala mu je znak da se okrenu i vrate,što on i uradi.Nedugo nako toga začu zavijanje vukova.Strah je počeo rasti u njoj,no morala je ostati smirena jer ukoliko Amadeus oseti njen strah uznemiriće se i može svašta da se desi. Ponovo začu zavijanje vukova ali je ovaj put bilo jače što je značilo samo jedno.Blizu su. Počela je ubrzano da diše što nije bilo dobro.Amadeus je osetio njen strah.Počeo je da frkće.
''Ššššššš....Polako Amadeus.Smiri se. Ukoliko to budeš radio brže će nas pronaći i bićemo gotovi.'' pokuša da ga smiri ali ni sama nije bila smirena.
U tom trenutku čula je zavijanje koje je bilo sve jače i jače. Amadeus se uznemiri još više,zafrkće još jače i podiže se na zadnje noge i tako izbacio Lilian sa sedla i velikom brzinom se uputi ka izlazu iz šume.Lilian nezgodnim padom izgubi svest a zadnje što je čula bilo je režanje gladnih vukova.Huh.Evo ga. 956 reči.Nije mnogo,no to je isplanirano za prvi deo.Nadam se da vam se sviđa i valjda sam poboljšala svoj stil pisanja,barem se nadam.Uživajte do sledeće subote kada bi trebalo da bude sledeći nastavak.Oh i da izabrala sam glavnog lika samo ću morati da vas razočaram jer nije ni jedan predlog koji ste mi vi dali.Htela sam prvo da to bude Louis,ali kada sam danas odgledala jedan film jednostavno sam se zaljubila u lepotu tog glumca.Naziv ovog chaptera je jako glup ali mi ništa drugo nije palo na pamet :3
Love ya all ♥♥
Avrilmoonrise xD :D
YOU ARE READING
Keeper
Mystery / ThrillerDragi čitaoci Bullet'a evo stigla je i ta 2. sezona.Nadam se da će vam se svideti.^^ Avrilmoonrise xD :D