Kim Eunbin

29 2 0
                                    

Ти си едно най обикновено момиче като другите. Казваш се Eunbin. Имаш прекрасно семейство и живот. Родителите ти са заможни и те ти усигоряват всичко което си пожелаеш. На 17 години си. Най добрата ти приятелка се казва Chaeyoung и ти споделяш всичко с нея. Влюбена си в момче което се казва jungkook. Той е популярен и е много харесван от останалите момичета. Всеки ден около него се навъртат всякакви момичета от училището дори и от други учелища, а това теб те дразни. Искаш да е само твой и се старае да му се впечатли за да те хареса и той.

~поредна сутрин 6:30 ~

Досадната ти аларма звънна и на теб ти идеше да си хвърлиш часовника през прозореца. Стана и отиде в банята за да си измиеш зъбите. Беше сама и ваще вече бяха утишли на работа. След като се изми се облече ето така

 След като се изми се облече ето така

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

След това си приготви загуска. После chaeyoung ти беше звъннала че те чака пред вас. Ти веднага си взе частната и излезе.

~в даскало~

Като всеки пореден ден ти имаше 3 час английски. Тогава беше и голямото междучасие. Ти и chaeyoung бяхте излезли да пиете по едно кафе. Ти видя jungkook и унемя. Лицето ти беше червено като домат. При него се насъбраха цяла група момичета които го сваля ха, което тебе те дразнеше. Тръгнах те да влизате и видя как едно момиче го целуна по бузата. Идеше ти да я убиеш. Без да искаш се уля с кафето и за твоя жалост jungkook те видя и започна да се подсмива. Ти потъна в земята от срам. Той изтича до теб

Jk: - хах искаш ли салфетка
Т/И: - ами да... 😫
Той ти даде две сълфетки и тръгна да бяга защото закъсняваше за час. Ти плахо му благодари и после полудя от радост.
Прибра се от дск и се качи в стаята си. Беше се замислила за случилото се докато си гушкаше сълфетките които ти даде jungkook. От една страна се радваше, а от друга потъваше от срам.
Ти седя до късно на телефона си и заспа с него.

~на другия ден~

Ти беше толкова сънлива че заспа в часа по математика където госпожата беше много строга. Тя забеляза това и те изгони от часа и. Ти излезе от вън и седна на земята до вратата. По коридора се разкарваш и jungkook.
Jk: - хей ти си онова момиче което се беше улияло с кафе нали?
Ти: - да...
Jk: - не трябва ли да си в час
Ти: - да но ме изгониха защото заспах
Jk: - разбирам.. Искаш ли компания
Ти: - добре.
Jk: така и не се запознахме аз съм jungkook приятно ми е
Ти:аз съм Eunbin. И на мен също...
Така вие си дърдорихте докато не свърши часа. Веднага като излезе chaeyoung ти и разказа всичко. Тя също се развълнува толкова колкото и ти.
Jungkook те беше почувствал толкова блиска че всяко междучасие те търсеше за да си говори с теб.

~от гледна точка на jk~
Eunbin е едно много мило и добро момиче нищо че я познавах едва от един ден. Т ме изслушва ше и разбираше и ми даваше съвети. В същото време е и забавна и можеше да ме разсмее. Започнах да изпитвам чувства по нея макари че я познавах от няколко часа. Харесва ми това че тя е различна от останалите момичета. Тя може да се разбира с когото и да е. Но не мисля да и разкрива чувствата си защото не съм много сигурен в тях......



Здравейте това беше първата част
Надявам се да ви хареса. За първи път пиша история и се вълнувам 😊😊💜💜💗

Лошото момиче Where stories live. Discover now