Bad Love...

6 0 0
                                    

Ти продължаваш да се напиваш и да се държиш грубо с хората. Всеки път като те виждаше кук се разочароваше  и му и беше гадно че си станала такава. Той не го очакваше изобщо от теб.

~В компанията~
Ти утиде при приятелите си и изглеждаше тъка

~В компанията~Ти утиде при приятелите си и изглеждаше тъка

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Като те видя taehyung леко захапка усни. Вие се бяхте събрали в една изоставена сграда в която имаше и стабилни етажи. Taehyung те хвана за ръка и те заведе на горния етаж като предопреди останалите да не идват. Качихте се горе и той те притиснат към стената. Доближи се до ухото ти и ти прошепна,, от давна го чакам". Ти беше малко объркана но ти беше приятно. Той прекара пръсти по бедрото ти и след това те хвана за кръста. Ти уви ръцете си окило връта му. Той те целуна грубо. Ти още беше убъркана но ти харесваше. Той прокара тръсти и през талията ти. Отделихте се от страстната целувка, доближихте си челата и се усмихнахте. Той те вдигна тъка че ти да увиеш крака около кръста му. Слязахте долу по този начин и останалите започнаха да викат. Той те пусна и седна на скъсаното диване а ти седна отгоре му така че той да вижда лицето ти.

На следващия ден компанията ви реши да мине през дск и да ви вземе ти излезе с yeeun. Jungkook беше зад вас. Ти изтича при taehyung и му скочи от горе и го целуна. Jk видя това и почервеня от ярост.

~от гледна точка на jk~
Не...! Eunbin е в компанията на taehyung и дори се целува с него. Толкова много го мразя толкова лошо същество е и точно с него трябваше да се хване eunbin. Трябва нещо да направя.

Jk утиде при taehyung изгледа те  в очите с разочароващ поглед след това погледна taehyung и го удари през лицето. Ти се оплаши и отиде при гаджето ти. След това taehyung те бутна и изигра едно круше в лицето на Jk. Двамата се збиха. Никой не можеше да ги разтърве. Накрая ти застана между тях и jk те удари без да иска. Вие си тръгнахте. Taehyung беше язарен. Той реши да се премести в твоя клас за да те пази от jk.

~месец по късно~
Ти и taehyung бяхте много щастливи заедно. Бяхте неразделни. Бягахте от часовете за да се натискахте в тоалетните.
Един ден taehyung отцъстваше от училище. Ти помоли учителката да те пусне да идеш до тоалетната. Jk те последва. Спря те и те претисна до стената ти се опита да избягал но той не ти позволи. Показа ти едно клипче където taehyung се натискаш с някакво друго момиче.
Ти: - какво е това?
Jk: - вижда се ясно на клипчето. Гаджето ти се натиска с друга.
Ти: - я стига глупости. О работил си го за да ме накараш да го на мразя. Не не ти се получи а сега ме пусни и се разкарай. Стига си се месил в мойте работи.
И ти избяга обидена. След това излезе на чист въздух. Замисли се дали е възможно. Замисли се къде е taehyung и защо не е на дск. Едни мисли ти минаха през главата. Помисли си че той е с онова момиче. Но после си каза че това са глупости и се у свободи от тези мисли.

Лошото момиче Where stories live. Discover now