Кук те търсеше навсякъде цели три дни подред. Не се беше пребирам у тях и скиташе като бездомник по пустите улици крищейки името ти но никой не му отвръщаше
~от твоя гледна точка ~
Бях на кино с кук всичко беше супер. Отидох до тоалетната на връщане някакъв човек ме нападна. Опои ме с някакъво лекарство или нз и ме приспа. Събудих се в тъка познатата за мен изоставена сграда където се събира с онази гадна компания. Не след дълго taehyung се появи пред погледа ти. Идеше ти да го нападнеш но той те беше завързал за един полу счупен стол. Не можех да помръдна. Той ме гледаше в очите докато си захапваше устните защото бях облечена тъка
Той започна да съблича полата ми и да ме целува по врата мислейки си че ми е приятно и че отново ще стана негова. Но той мислеше грешно. Беше ме страх и се опитвах да крищя но устата ми беше улепена с тиксо.
Той те остави само по бельо. Беше те много страх. Случайно кук минаваше покрай зградата и ти го забеляза. Започна да се опитваш да крещиш и кук те видя. Той тихо се доближи и с една сопа удари taehyung в гърба и той пропадна. Веднага докато не се е свестил кук те овърза и те вдигна като булка и започна да бяга. Скрихте се някаде и той веднага звънна на полицията. Ти трепереше от страх и не пускаш кук. Беше се свила в прегръдките му като малко сладко зайче. Той те стиска ше силно и не те пускаше. Той веднага свали палтото си и те ови с него защото ти беше полу гола и беше студено на вън. Не след дълго дойде полицията и заловиха taehyung. След нужните съдебни дела той беше усърден на 10 години затвор. Имаше достатъчно време да плати за дълговете си.
~след няколко месеца~
Ти кук продължавате своят щастлив живот. Нямаше вече кой да попречи на щастието ви. Всички ви се радваха и подкрепяха. Родителите ти много харесват кук и са съгласни ти да си с него и да живеете заедно. Той беше заможен мъж и си купите своя къща.
Един ден отидахте на разходка до морето. Седнах те на брега и ти легна на рамото му. Гледате към безкрайното море и там виждате продължението на щастливия ви живот!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здравейте, това е краят на историята, надявам се да ви е харесала😊 съжелявам че е толкова кратка но ще се постарая следващата да е по дълга❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Лошото момиче
RandomЗдравейте това е първата ми история която пиша надявам се да ви хареса