deel 2👀

13 0 0
                                    

Perspectief anouar :

Ewa mensen ik ben de enige echte anouar ** , mijn afkomst is ik ben half berbers en half spaans .
Maar  mijn neef yassin is hetzelfde is ook een halfbloedje zijn moeder is spaans dus mijn tante is spaans. iwa ja wat kan je eraan veranderen, niks eh ik wist altijd al dat hij ging trouwen met die yasmina,  of dat ze altijd samen blijven wllh eerlijk ik denk van niet .
want yassin doet gekke dingen ookal heeft die een vrouw.
hij heeft geen schaamte voor andere  hij lijkt lief en zorgzaam maar wallah hij is erger dan de duivel !!
ik heb veel meegemaakt met hem , maar alles kwam door hem ik hoop dat hij snel zijn ogen opendoet voor dat het te laat is en dat hij alles kwijt raakt .

Perspectief yassin :

Ik hoor mijn f*cking wekker off ik moet wakker worden.
ik word wakker naast mijn vrouwtje  ik ben zo blij met haar en dat ik haar mijn vrouwtje mag noemen  .
Ik doe me dagelijkse routine douchen ontbijten en naar werk gaan.
jullie vragen jullie zeker af wat voor werk dat ik doe,  ik werk zwart .
  maar mijn vrouwtje  denkt dat ik in de haven werk mijn eigen bedrijfje.
maar dat is half gelogen we hebben wel een familie bussnise maar ik ben daar soms want je verdient er niet zoveel mee.
ik wil echt als een koning leven of meer dan een koning ookal verdien ik het zwart , boeit mij niet. Ik heb een witte polo aan en zwart broek en nike schoenen aan . Ik maak snel een ontbijtje voor om mee te nemen want ik kan niet op een lege maag werken ,
ik pak  de sleutels van mijn witte rangerover .
ik heb veel autos maar gebruik deze auto alleen voor mijn werk  .

Perspectief ouders yasmina en amina  :

Salam ik ben naima ik ben 42 jaar en mijn man hamid is 45 jaar  oud .We weten dat we al oud zijn maar we worden er niet jonger van .
We dragen een groot geheim met ons mee  dat veel mensen zou kwetsen en wat ik daaarmee bedoel is mijn familie en vrienden . ik was nooit dood maar dat weten onze  dochters niet  ze zullen er ziek van worden ze zullen veel verdriet hebben mijn lieveling yasmina zal nog veel verdriet mee moeten maken want yassin is niet goed voor haar maar wanneer ze dit zal inzien, dat  weet ik niet ik hoop  dat ze het snel zal inzien  .
Want niemand verdient zulke pijn !!

#WORDT VERVOLGD
Zoals jullie kunnen lezen gaat er nog veel gebeuren goed en het kwade en wat bedoeld  ( naima met een geheim  ) als jullie het willen weten lees dan vooral mee .

En vergeet geen ster te geven het is een kleine moeite

En voor de nieuwe lezers welkom .

ik hoop dat jullie ervan genieten nog veel lees plezier ❤

Getrouwd Maar Toch Alleen?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu