1 глава - Секретарката

909 9 4
                                    

Поредният уморителен ден за Елизабет. Като секретарка, повечето хората си мислят, че само трябва да носи кафето на шефа сутрин. Но освен това, тя често оставаше след края на работния ден и пропускаше обедната си почивка, за да свърши всичките си задължения.
Днес за капак на всичко шефа ѝ я викаше за "сериозен разговор". Какво ли пък искаше сега? Елизабет почука на врата.
-Влез - чу се отвътре.
Момичето бавно отвори и пристъпи прага. Изпитателният поглед на шефа ѝ, седящ на голямото кресло пред бюрото му, веднага се стрелна върху късата ѝ черна пола.
-Седни
Елизабет изпълни заповедта му и седна на стола от другата страна на бюрото. Шефът ѝ беше много влиятелен млад мъж, което се дължеше колкото на страхотните му бизнес идеи, толкова и на зашеметяващия му външен вид. Елизабет не можеше да отрече, че сакото стоеше доста добре на стегнатото му тяло. Даже, може би, вероятно, може да се каже секси... В този момент дълбокия му плътен глас прогони тези мисли.
-Забелязвам, че работиш усърдно. - заговори той, ставайки от креслото - Обмислям повишението ти - започна да се приближава до нея- но може би трябва да се докажеш, за да съм сигурен, че го заслужаваш.
Той вече беше застанали зад нея и тя не можеше да го види.
-Как да се докажа?-попита секретарката плахо
Усети дъха му във врата си.
-Има си начини.
Целуна я по врата, след това започна да го смуче. Тя не помръдва, но не от страх или от шок, а защото не искаше да спира. След това той отвори шнолата, която държеше косата ѝ, вързана на конска опашка. Елизабет стана от стола и се обърна към шефа си. Започнаха да се целуват, докато едната му ръка разкопчаваше ризата ѝ, а с другата я стискаше за задника. След като успя да съблече ризата ѝ, бързо дръпна полата ѝ и тя се скъса. Елизабет остана само по червени токчета в тон с червеното ѝ бельо. При тази гледка той не се сдържа и я притисна към бюрото.Махна сутиена ѝ с един замах, докато тя с очакване разкопча панталона и събу боксерките му. И щом видя колко много тя го желаеше, той реши да я измъчва. Захапа прашките ѝ и бавно ги смъкваше надолу. После облиза показалеца си и го вкара в нея. Тя замърка от удоволствие, но искаше повече от един пръст.
-Ммм, мокра си, а аз още не съм започнал.
Тогава той вкара втори пръст, последва трети. Изкара ги. Тя вече го очакваше в нея, беше готова да го поеме целия. Но тогава той я хвана, обърна я и я сложи да лежи по корем върху бюрото. След това го вкара рязко отзад. Не беше подготвена за това и изстена от болка. На него това явно му хареса и започна бързо и рязко да го изважда и вкарва. Тя тъкмо беше готова да свърши, когато той спря, плесна я по дупето и отново я обърна с лице към него. Тя започна да се дразни, искаше да изпита този оргазъм, а той я спря. Забеляза, че се е зачервил и понечи да го целуне, но той я отблъсна. Тя стана още по-недоволна. Тогава той започна да масажира гърдите ѝ и тя му прости. Масажа се превърна в силно стискане и хапане, което от гърдите премина към интимните ѝ части. Вкара го рязко. Беше толкова голям, че Елизабет свърши моментално. Той продължи още малко. Преди да свърши той я хавана за косата и я дръпна я надолу. Примирена отвори уста и той свърши там. Навдигна се от нея. Тя се изправи. Шефа ѝ я плесна силно по дупето и отпечатъка от ръката му се отбеляза на кожата ѝ.
-Браво, вече си повишена.

Dirty StoriesWhere stories live. Discover now