Анабет чакаше на опашката пред лекарския кабинет вече от час и половина. Беше последна по ред и преди нея беше останал само един човек. Анабет изпитваше силни болки в главата и предпочете да си вземе болничен, отколкото и днес да сервира в ресторанта. Щяха да намерят друго момиче днес да разнася таблите с храна. И без това никой не го интересуваше колко сръчни са сервитьорките, а колко добре задника им стои в късата червена поличка, която беше задължителна част от униформата им.
Най-накрая дойде реда ѝ и тя прекрачи прага на лекарския кабинет. Остана изненадана.
-Добър ден! Днес по график на смяна трябваше да е моят личен лекар. Да не съм допуснала някаква грешка?
-Няма грешка. Доктор Ото е болен и аз го замествам тази седмица. А, аз съм доктор Томсън. Седнете и изчакайте малко. Вие ли сте последния пациент за днес?
Момичето кимна. Мъжът се наведе и започна да рови в едно голямо чекмедже пълно с хартиени листове подредени в папки. Анабет седна и започна да го оглежда. Направи си извода, че трябва скоро да е завършил медицина. Изглеждаше доста млад. Белите му одежди контрастираха на шоколадовия му тен. Личеше си, че се поддържа. Имаше стегнато тяло, а когато се изправи Анабет забеляза, че е и доста висок. Приближи се към нея. Тя продължаваше да седи на стола. Не смееше да стане, чакаше неговата заповед. От по-близо тя забеляза, че лекаря има и наистина красиво лице. Дълбоки тъмни очи, плътни устни и...В този момент доктор Томсън я откъсна от мислите ѝ.
-Е, какви оплаквания имате госпожице?- пламъчета започнаха да играят в очите му
Анабет чак сега се сети, че не се беше представила. Покрай него беше загубила ума и дума.
-Имам силни болки в главатаи се казвам Анабет.
-Добре, госпожице Анабет може да се съблечете, а аз ще ви прегледам.
Момичето не се противопостави. Изпълни заповедта и веднага остана по бельо.
-Готово.-каза тя плахо
-Имах предвид да съблечете всичко, госпожице Анабет.
-Необходимо ли е, доктор Томсън?
-Абсолютно. Понякога проблема е на съвсем различно място, от там където се появяват симптомите.
Анабет си разкопча сутиена, а после събу и гащичките си. Доктора започна да я оглежда. Първо прослуша пулса ѝ. После започна да опипва гърдите ѝ.
-До тук всичко изглежда наред.-започна да стиска гърдите ѝ по-настоятелно. От кога не сте правили секс?
Анабет се смути още повече. Нямаше какво да направи все пак той беше лекар и си знаеше работата.
-От 6 месеца- промълви тя.
-Еха, това е много време абсолютно е възможно, заради това да Ви боли главата.
-Еми на последък съм заета, пък и си нямам приятел...
-Аз мога да ти помогна.-Томсън прекара пръст през косите на Анабет-Работното време за днес приключи, така че не виждам проблем.
Бавно започна да разкопчава колана си. Анабет не каза нищо, само го гледаше с очи пълни с желание и усети как между краката ѝ стана мокро за пръв път от доста време. Томсън започна да я придърпва, докато Анабет се излегна на кушетката за преглеждане на пациенти. Лекарят разтвори краката ѝ и застана между тях. Пъхна пръстите си в нея, извади ги и ги поднесе към устата ѝ. Накара я да ги засмуче. Анабет изпълни. После той пъхна члена си в нея и започна да го вкарва и изкарва.
-Ох, докторе...- измърка Анабет
Тя свърши бързо. Шестте месеца на сухо си казаха думата. Той се изпразни в устата ѝ.
-Спермата наистина помага при главоболие.-посъветва я доктора
Анабет преглътна, стана и се облече.
-Благодаря Ви! За сега наистина спря да ме боли главата.
-Е аз знам какво правя.-каза той с лукава усмивка
-Ето Ви телефонния ми номер.- Анабет подаде едно листче на доктор Симпсън.- Звъннете когато, искате да Ви се отплатя за услугата.
Лекарят се усмихна взе листчето, изпрати Анабет до вратата. Тя се обърна, отвори врата, а на излизане той я плесна по дупето.
YOU ARE READING
Dirty Stories
Short StoryТази книга НЕ е нито любовен роман, нито пълна със забавни случки. Това са кратки истории, приличащи си по това, че винаги завършват със СЕКС.🔞 ~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~ -Влез - чу се отвътре. Момичето бавно отвори и пристъпи прага. Изпит...