Pjesa 2

745 41 6
                                    

Ishte mes nentori ,kishte kaluar 2muaj qe nga diskoja e famshme ,ku per pak mund edhe te ishte perdhunuar ,por ajo s'kishte nga te ndodhte ,pasi ajo nuk eshte forte vajze e urte ,as e eger nuk eshte ,por nje mes I ketyre te dyjave.
Xhesi eshte 17vjece ,nje vajze 1,65 e gjate , floke geshtenje , sy jeshile dhe nje vajze e cmendur.
Ndonjehere duket sikur ka personalitet te shumefishte,ndonjehere e qeshur ,ndonjehere nevrike , psikopate , vrasese etj😜😜😜.

Eshte nje mengjes I bukur nentori ,nje nga ato te paktat ,alarmi kishte tre ore qe bie por me sa duket nuk kishte ndermend te cohej.

-cohu moj , eshte ora 7 , do ikesh ne shkolle, cohu pra .- Mami i xhesit(dhe bashke me fjalet dhe nje uje I ftohte dimeror mbi fytyre.

-o ma ,ç'a bën kshu,lage dhe krevatin

-ç'ke une do e rregulloj ate , sikur do e prekje me dore ti.

-une per ty e pata.

-leri fjalet dhe cohu , se iku ora.

-po qenka ora6e30 ,kisha flejte dhe pak.

-po ti do nje jete te behesh gati, nuk e kuptoj pse pispillosesh aq shume njehere ,ti nuk ke as nje djale qe te pelqen.

-epo une rregullohem per vete.

-mire ,po cohu.

Viti I trete per te Ka nisur mjaft mire , eshte nje nxenese e mire ,pa ç'ka qe nuk duket fare si e tille.
Ajo don tq vazhdoje shkollen per menaxhim biznesi ,ose per keto te artit(teater),por me shume e para.
Po ecte per bukuri me rruge ,ku para I del Danieli (personi qe ajo urren aq shume).

-ç'kemi- Danieli

-hiqmu sysh maniak

-po me ofendon

-se nuk je (dhe largohet nga aty )

Si gjithmon hyri me vonese ne shkolle ,per pak sa nuk I mbyll dera.
Takoi shushkat e saj Inen dhe Lolen.

-prap me vonese-ina

-pse vetem cunat do vine vone -xhesi

-Ti si cun je njehere-lola

-e po çe don që s'jam- xhesi.

Ne klase hyri mesuesi I letersise ,nje djale 24 vjeç ,brun dhe seksi ,qe gjithe vajzat lene koken per te ,por Jo ajo.
I duket mesues I mire ,por nuk i pelqen dhe aq.

-Erdhi ky ylli -lola

- mbylle perverse ,si eshte I imi -ina

-mbylleni qe te dyja se na e shpifet.

Dhe Pak binte zilja ,kur profesori therret xhesin.

-xhes-profja

-po

-cohu zgjidh ushtrimin

-ç'kane kaq qef qe te gjithe te me cojne nga Vendi sot -xhes

-the gje -profja

-JO JO😅😅

Dhe ja ku bjene zilja.

-paç fatin e kurves -lola

-flm - xhesi

Shkolla mbaroi dhe per sot , treja te kapura per dore po dilni NGA shkolla "e dashur per te gjithe femijet".

-do dalim ?-ina

-po- xhesi

-patjeter,rrihet ne shpi -lola

Rruges pane nje grup djemsh qe po ziheshi dhe nder ta ishte dhe Gesti, nje trap me plot gojen ,nje nga cunat qe xhesi ka fiksim per tu zene .

-si nuk ngelet iher pa u zene -xhesi

-ti don me na u bashku -gesti

-trap- xhesi

-kujt I thua trap ti moj-gesti

-ty -xhesi

Gesti ne ato momente u afrua aq shume dhe u be gati to gjuante.
Por seç perfundoi ne toke ai
Ishte ai tipi I disko qe I kishte gjuajtur gestit.

-prap me telashe ti -ai

-hiqmu qafe -xhesi

Mori gocat dhe u larg bashke me to , nuk donte te ndodhnin gjera qe ajo nuk ishte e afte ti perballonte.

-sa I bukur ai-ina

-po , po ai

Po ne fakt asaj I pelqeu ishte I lezetshem , brun ,sy zi , i gjate.Por s'kishte tipi I saj.

Dhe thonë që djemtë janë mistreca ?!Where stories live. Discover now