31

1.3K 62 38
                                    

Bi ' kaç yıl sonra ...

Ginny : Aman yesinler yesinler şeker yesinler.

Luna : Şu kız şu oğlanı seviyor desinler.

Pansy : Hayır !!!

Harry : Tamam değiştirelim .
Öhm öhm şu oğlan şu kızı seviyor desinler!

Ron : Nah!

George : Yemin ediyorum çok hızlısınız.
Fred : Hızınız 5 yavaş dıdısısoorosıdks.

Hermione : Yeter lan siz evlenene kadar sittin yıl geçti.

Harry : Yapmadığımız şımarıklık , oynamadığımız oyun kalmadı.

Luna : Neville ben bile evlendim hani !

Fred: Siz Nihal 'in Behlül ile Bihter ilişkisini anlamasından daha da yavaşsınız.

Molly : İlk defa oğluma katılıyorum.

Ginny : Ya bizim ikinci çocuk doğmak üzere !

Luna : Benim de çocuğum olcek.

Neville : Shiplemeyiz olur biter uzatmayın .

Pansy : Ya siz ' hayır' ın nesini anlamadınız ? Sevmiyoruz biz birbirimizi ! Nefret ediyoruz . Zorla  ne güzellik ne sevgi olur  .Bi'  salın!

Draco : Siz eskiden böyle değildiniz . Hani evlenip 7 çocuk yaapacaktınız ?

Herkes :?????

Pansy : Onlar çok eski defterler ! Açmayın onları ! Sizce Ron şuan neden susuyor ? Neden yazmıyor ? Ben neden böyle davranıyorum ? Biliyor musunuz ? Bilmiyorsunuz ! Bu yüzden sizi aptallar o çenelerinizi kapatın.

Herkes :( noluyo aq)

Hermione hariç herkes çevrimdışı...

Hermione : Pansy sen ne zaman istersen burada olacağımızı biliyorsun (?) Ama şuan yaptığın kendini herkesten soyutlamak oluyor.  Bunu yapma .

Pansy : Benim kimseye ihtiyacım yok ! Ben TEK'im ve TEK olmaktanda çok mutluyum.

Hermione : Sen sevgiye muhtaçsın , canın yanıyor ve öç almak istiyorsun ama yapma  sence değer mi ?

Pansy : Eğer Ron'un da canı yanacaksa evet intikam istiyorum.

Yıllllarrr sonra yazar geri dönmüştü. Sınavlarda cılkı çıkmıştı filan :d neys. Şimdi ben size birkaç  soru sorucam ve siz cevaplıycaksınız .

- Bu kitaba İnstagram  devam kitabı yapayım mı ?

- Sizce bu kitabı çocuklar ( Albus Severus , Scorpius vb...) devam ettirsin mi ?

- Hp İnstagram adında yeni bir kitap yayınlamak istiyorum kurgusu bundan bağumsız olacak  (?)

Evet cevapları bekliyorum şimdilik sevgilerle ,
Nox :))))

Harry Potter Whatsapp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin