Hyo pov
Wahh, daebakk.. Akhirnya aku dapat lari dari the hell tu😈...kahkahkah.. Tapi mana aku nak pergi ni😅??
Aku membawa keretaku menuju ke sebuah tempat yang aku selalu pergi dahulu tapi selepas 2 tahun ,aku balik sini ni kali pertama aku melawat dia.. Aku rindukan dia dan dah lama aku tak melawat dia lalu aku terus menuju ke tempat dimana dia berehat untuk selama-lamanya.. Agak lama perjalanan dari Seoul ke tempat aku dibesarkan dulu ,aku turun dari kereta dan tidak lupa untuk singgah membeli sejambak bunga berwarna putih lalu meletakkannya di tempat rehatnya itu..
Hyo:soo yeon ahh, bogishipta...cinnca...
Wahhh*melihat sekeliling*Aku melihat ke arah sekeliling, hari yang sangat baik disini tapi tidak di Seoul.. Lalu aku berjalan ke taman permainan yang selalu aku main dengan soyeon dulu dan tempat biasa kami adalah buaian jadi duduk di atas buaian itu hati aku mula sakit semula
Hyo:wahh cinnca, elok jugak la so yeon kau pergi dari usia 17 tahun dan tamat penyeksaan kau kat dunia kejam ni...
Entah kenapa kata-kata itu buatkan hati aku rasa senang sikit, aku hanya nak so yeon gembira dan aku yakin dia lebih gembira dari aku yang sekarang...
❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️
Author
Jihyo berada disitu sehingga hari semakin gelap tapi dia langsung tak perasan apa pon ketika itu kerana dia masih dalam dunianya sahaja ketika itu.. Tiba-tiba sekumpulan namja mula mendekatinya dan salah sorang dari namja tersebut memegang bahunya membuatkan jihyo menoleh dan *bukk* namja itu menumbuk jihyo membuatkan jihyo jatuh dari buaian ,jihyo bangun dan membersihkan debu pada bajunya dengan wajah yang dingin..
🧝♀:hahahahahaha,mianhaeyo..
kincanayo😏👱♂:wahh domu yeoppo,awak asal mana?? Tak pernah nampak pon kat area sini
Hyo:ahh aku tak ada mood nak berkenalan dengan korang sekarang ni.... jadi..dagga*tengking*
Tengkingan jihyo sangat kuat dan menakutkan membuatkan mereka agak gentar tapi mereka masih mahu menganggu jihyo ,ketua kepada mereka duduk di sebelah buaian jihyo lalu memberi senyuman sinis kepada jihyo tapi jihyo hanya buat muka selambanya sahaja..
Hyo*nak mampus betul lah🔥 *
*Sukk*
Ketua mereka mengeluarkan pisau dan diletakkan betul-betul di bahagian tengkuk jihyo
🧔:yah bagi kami apa yang kau ada sekarang, kalau tak
Hyo:shiro😈
Namja itu geram dan mula mengengam rambut jihyo dan mendekati pisau tersebut pada tengkuk jihyo
🧔:yah baik kau keluarkan apa yang kau ada cepat
Jihyo memegang tangan namja tersebut lalu digengamnya dengan penuh erat
YOU ARE READING
OUR REVENGE🔥
FanfictionSeorang yeoja yang sangat kuat dan sudah diajar dari kecil segala seni mempertahankan diri kerana appanya mempunyai banyak musuh.Appanya merupakan mafia yang kejam tapi akan berubah 100% bila bersama keluarganya menjadi penyayang.Yeoja itu menyimpan...