23.11.2019

6 0 0
                                    

- Özlemişim yazmayı,bir şeyleri yazarak anlatmayı onunların okunmasını. Konuşkan bir tipim aslında asosyal değilimdir. Ama yazarken daha çok ben oluyorum. Bu gün neyden bahsetsem acaba? Bir düşünelim ..
Buldum sanırım. Rüyalardan bahsedeblirim çünkü bu sıralar çok rüya görüyorum. Sahi insanlar rüyasında yeni bir insan yaratamazmış o tanımadığınız rüyanızdaki yüzler aslında önceden gördüğünüz ve hafızanıza aldığınız insanlarmış. Çok aşırı rüya görmeye başladım. Pek rüyalara inanmam. Rüyaların bazıları gerçek olur muş malum olması denirmiş. Okey başıma geldi rüyalarımın gerçek olduğu ama alakasız rüyalarım ne olacak peki? Eskiden konuşmadığım ne kadar insan varsa rüyalarıma giriyor şu aralar. Bakıyorum rüya tabirlerine yok seni özlemiştir , yok karşılaşacaksınız. Nereden biliyorlar acaba o rüyanın o anlama geldiğini hep merak etmişimdir. Mesela kırmızı renk rüyayı bozarmış,peki bunu kim bulmuş kim demiş kırmızı rüyayı bozar. Düşünsenize kan tutan bir insan uydurduğunu,bak bu olabilir işte. Yılan düşmanmış, eski arkadaşı görmek yardımını istemesiymiş. Bide bunların telepatik anlamları varmış. Mesela sizi o gün çok düşündüyse o kişi sizin rüyanıza üst üste girermiş. 
- Bak telepatiden de bahsedebilirim birazcık bir şeyler okudum, denedim de telepatiyi. Biliyor musunuz birazcık işe yaradı eğer sıkılmasaydım bırakmasaydım belki farklı şeyler olacaktı. Ne komik aslında birini yoğun bir şekilde düşünüyorsunuz, o kişinin yüzünü gözünüzün önünde hayal ederek onunla konuşuyorsunuz yada fotoğrafıyla o kişinin hayatına mesaj gönderiyorsunuz. Çok enteresan. Rüya olaylarından çok telepatiye inandım ben mesela. Yapılabilir somut olaylar gördüm. Tesadüf diyenler olabilir ama her seferinde mi? Yaptım uzaktan izledim ve güldüm yani komik geldi ilk olması. Acaba gene mi başladım şeytan dürtüyor bak :D Yap Bengü nolcak ortalık karıştır diyor. Neyse tamam karıştırmicam:D 
- Bu gün saçmalamak istedim nedense. Bunu okuyan insan sanırım bu kızın psikolojik sorunları var diyebilir. Hangimizin yok ki. Bence her insan potansiyel bir delidir. Sadece ya bastırmıştır yada daha haberi yoktur. Aklı kaybetmemiş delileriz bizler. Kızgınlıklarımız, gülmelerimiz, isteklerimiz birer delilik aslında. (Ha birde bunu okuyan bir gizli arkadaşım var okuduğunu biliyorum ve ona buradan selam gönderiyorum:* )
- Garip değil mi rüya görüyoruz istem dışı insanlara yoğunlaşıp istemeden de olsa telepati kuruyoruz ve birer deliyiz. İnsan olmak bundan zor sanırım. Yoğun duygularla ,yoğun olgularla ilerliyoruz. Biri bizi kırsa bile silemeden seviyoruz ama kızıyoruz kendimize aslında yapmak istemiyoruz biliyor musunuz psikolojide bunun bile adı var fil le ilgili bir şeydi, bir arkadaşım söylemişti. İstemeden yaptıklarımızı aslında bilinç altımızda istiyoruz bence. Bir şey içinden gelmezse yapamazsın yoksa. Biri sana bunu sev dedi diye sevemezsin, bu kötü bundan uzak dur dediğinde uzak duramadığın gibi. Zararlı ne varsa caziptir bunu unutmayın. Nerede kötü , yanlış , zararlı tetikler duyguları heyecan ve istek uyandırır. Buna bile bile lades yapmak diye deyimliyoruz. Katilini seven kadın misali. Aşık oluyorsunuz birine tüm kalbinizi,benliğinizi teslim edip o sizi kırınca ama ben güvenmiştim diyorsunuz. Güvenmeseydin der gibi tavırlar görüyorsunuz. Haklılar, haklısınız vede haklıyım. Benliğinizi emanet etmeyeceksiniz sevseniz bile. Çiğ süt emmiş derler yani her şeyi yapar anlamında. Sevin,sayın güvenip kalbinizi teslim etmeyin. Tesmiyetçi olmayın. Olduğunuz vakit kırılırsınız. Kırıldım oradan biliyorum tabi. Tüm emek,sevgi,saygı,aşk,rüyalar puuuuf toz oldu. Teslim olmasaydım toz olmayacaktı. Kalple sevip akılla güvenin. Akılla güvendiğiniz vakit yaralanan değil güçlü olan kişi siz olursunuz. İki çift sözü kalbiniz sevsin ama kanmasın. O orada sevsin o orada kalsın ama güvenmesin. Duyduğunuzla tatmin olun bırakın akışına iki güzel sözün tuzla buz oluşunu izleyin. 
- Çok mu burnu havada konuştum bilmiş gibi? Eğer öyle geldiyse bu benim düşüncelerim,sizinkiler elbet daha farklı olabilir. Benim ki öneri alın cebinize koyun belki yararlı gelen yerleri olabilir. Belki bir yazı vardı orada okumuştum dediğinizde o yazı benim kalemimden çıkmıştır kim bilir?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GünlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin