Lmao man!?

153 12 7
                                    

Wiecie o czym mówi Billie na insta? Nie? Dobrze w takim razie powiem w skrócie:

Fani i paparazzi byli z wszystkich stron. Billie jak to Billie chciała być dostępna do wszystkich fanów... czyli przytulić zrobić zdjęcie i autograf. Paparazzi w USA jest naprawdę wkurwiające i upierdliwe, wiec Billie ich tam poprosiła aby przestali robić zdjęcia itd ale no nie przestawali. „Fani" chcieli żeby Billie podpisała sie na czymś... nwm np puszce, czy kartce ale tak jakoś dziwnie bo np. Tych kartek było 15 a nie jednej na tej osoby. Wtedy zrozumiała że tam nie ma nikogo kto jest tam dla niej jako osoby i to nie fani. Ludzie robią tak że hurtowo zbierają autografy celebrytów i sprzedają je później za niezłą sumę w necie. Billie trch zasmucił ten fakt i poprostu sobie odeszła bo nie było sensu nadal tam stać. Gdyby to byli fani to by została ale to poprostu były takie pasożyty i tyle. Nom to se odeszła a te złe ludziki zaczęły ją wyzywać... chyba nie muszę przytaczać...

Iiiiiiiiii to jest kurwa smutne moim zdaniem. Ja wiedziałam że no już tak się dzieje w Ameryce i to u nich niby normalne ale kurde zaczęli ją wyzywać tak w sumie bez powodu...

Ameryka czyli kraj który kocham ale muszę to przyznać że ludzie tam strasznie uganiają się za hajsem... i to jest smutne. I wiem że w Polce też ale wydaje mi się że nie na taką skale... jeśli wiecie o co mi chodzi.

Oczywiście możecie się wypowiedzieć w komentarzach ma ten temat.

A ja już spadam baaaaaj ❤️


Filmik pokazujący i trch wyjaśniający sytuejszyn...

🏳️‍🌈Problem fana Billie & MEMY🏳️‍🌈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz