2 reggeli mámor

50 2 2
                                    

-fúú itt aztàn dúl a szerelem!-
Szólalt meg Wendy a falnak támaszkodva.
-W--endy! E--z nem az aminek látszik!-
-Pedig annak tűnik?!-
-de véletlen volt!-
-nehezen hihető!-
-DE--TTTÉNYLEG!-
-jól van prücsök köztünk marad!-
-*sóhajtás*csak mabel meg ne tudja.-
Majd azzal megragadtam a làny vékonyka csuklóját és magam útàn húztam fel a szobàig.
-Màbel menj arrébb!-
-no no no a te àgyadban.-
-DE--
-Mondom a TE àgyadban!-
-és én hol alaszok?-
- a földön ... Vagy~.-azzal rámutatott a lányra.
Hirtelen Billiànà elpirult és a fallal szemben fordult.
-jó alszok a földön.- mondtam majd elővettem egy új takarót a szekrényből.

Billáná szemszöge

Dipperel sört iszunk. Én olyan öt hat dobozt ittam meg ő meg csak 2 dobozt. Egy kicsit beszélgettünk majd hirtelen elkap egy fejfájás.
-mmmm de fáj a fejem.-
-valami baj van?-hallottam dipper elmosódott hangját.
-Nem csak *hik* egy kicsit szédülök.-
Egy kis pillanatnyi képszakadás.
Majd akkor térek magamhoz amikor el okàdtam magam.
Majd aztán kezdett el minden
elhomályosodni A hallásom is rosszabb lett. Egyedül a tapintásra hagyatkozztam.
Következő pillanatban meg botlok a saját lábamba és érzem hogy hátradőlök.
Ismételten egy pillanatnyi képszakadás.

"Mi ez a kellemes bizsergető érzés? Olyan kellemes és
és meleg."
A látásom kezd ki tisztulni.
Meglátom fölöttem támaszkodó fiút aki paradicsomhoz sem hasonlítható fejjel nézz rám.
Mire realizálódott bennem hogy most épp mi történik körülöttem.
Hasonló fejet vágtam.
Majd ismételten képszakadás.

Dipper szemszöge

A zuhanyzást követően felvettem a boxer alsomat és mentem be a szobámba.
Már elaludt mindkettő lány.
Megakadt a szemem billiánán
A lány a takarót magával hoz ölelve aludt.
-bárcsak engem ölelget nél annyira...-suttogtam.
"Mi??? Ezt nem értem!? Pedig nem is erre gondoltam! Csak arra gondoltam hogy milyen édessss ~
És aranyosannnn~ durmol. Mi van!?"majd azzal oda kúsztam az előkészített ágyneműhöz és én is elaludtam.

Billiànà sz.

08:24

"Megint ez a kellemes melleg bizsergető érzést. De legutóbbi esetnél ezt az érzés akkor éreztem... O-O ak--akormos
mellettem alszik igaz?"cikáztak ez a gondolat sorok a fejemben.
Mire a végére értem enyhén a ijedtségtől kipattant a szemeim.
"Jól sejtettem"a fiú melkasmra hajtott fejjel aludt.A két keze a derekam mögött össze kulcsolva magàhoz szorít, mint egy kis gyerek a maciàt. "Olyan... Olyan aranyos.mi lenne ha Uuuuuu ezt azonnal ki kellene verni a fejemből.
Billiànà Cipher légy észnél nem szabad..nem nem NEM!!"veszekedtem magamal.
De vêgül az okosabbik énemet el halgatatva meg tedtem amit talàn nem kellett volna. Bele szippantotam a mogyoró barna hajába.
"Hmmm érdekes... Rosszabbra szàmitotam."mivel a fiú haja illata erős fenyő és Menta illatot árasztott. Így nekem egy kellemes csalódást okozott.

Miután ki élveszkedtem magam hogy egy fiúval egy ágyban aludtam. Hirtelen egy gondolat suhant végig előttem.
"Mi van hogyha apa meg tudja?"
Ere a gondolatra végig fútot a hideg a hàtomon.
Mert biztos voltam benne hogy egy új dimenzióba szàmüz  minket.

Ez utàn úgy döntöttem hogy ki kúszok a kezei közül.De ö ezt meg érezte és szorosabban ölelte magához mint eddig.Az arcom teljesen a mellkasànak szorúlt.
Hallottam ahogyan a szíve hevesen ver. És ez szàmomra nagyon megnyugtató és biztató volt. Meg nyúgtatni úgy nyugtatót meg hogy valaki a közelben tartózkodik.
Biztatni meg úgy biztatott hogy maradjak itt vele és semi baj nem lesz. Éreztem ahgyogy pillàimra újból visszaszàlnak a sújok.
És egyre többet pislogok.
Majd azzal elaludtam.

545 szó UwU

 Gravity Falls:démon lánya.Where stories live. Discover now