Suga?

363 19 4
                                    


      Yağmurun yağması ona ilham verirken elinde kahvesi ile oturdu kağıtlarla dolu olan masanın başına.  Kurgusu hazırdı fakat ana karakter, o yoksa nasıl ilerleyecek ve okuyucuları memnun edecekti?

Kahvesinden bir yudum aldı ve çizmeye başladı. Küçük kediye benzeyen yoğun kahve gözler,tombul yanaklar, minik bir burun,küçük ama dolgun pembe dudaklar, beyaz bir ten, gece gibi karanlık ve şehvet dolu parlak ve siyah saçlar, damarlı ve kemikli eller , 1.75boylarında vücudu  ile bu adam kendisi ile sevişmek için hazırdı fakat dedi. ' Ya kokusu?'

Tam o sırada burnuna nefis bir kahve kokusu geldi ve 'kesinlikle kahve kokmalı' diyerek gülümsedi. Şimdi önünde duran bu adamın geriye kalan tek şey sesiydi. Kalın mı yoksa ince mi olmalıydı? Görünüşü her ne kadar tatlı gözükse de hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Jungkook derin bir nefes aldı ve elini saçları arasından geçirdi. Masanın başından yavaşça kalktı Jungkook ve ışıkları kapatarak uyumaya gitti...

🎨🎨🎨

    Uyandığımda yan tarafında duran beyaz komodinin üzerindeki telefonumu alıp saate baktım. Daha zamanım vardı. Yataktan kalkıp üzerimi düzelttim ve duşa girip rahatladım. Kaslarım gerilmişti ki sıcak su bunu neyse ki çözmüştü. Bornozumun ipini açıp baksırımı giyip üzerime de siyah pantolon, siyah boğazlı kazak ve siyah kot ceketimi giydim. Saçlarımı kurutmak için banyoya yöneldim ve kurutma makinesi ile kurutup dağınık bir görünüm almasını sağladım. İşim bitince neredeyse her şeyi beyaz olan banyodan çıkıp aşağıya indim ve kendime bir sandviç yaptım. Telefonumu ve anahtarımı almak için odaya çıktım ve araba anahtarını alıp evden çıkıp siyah Audi'ye bindim.

Yolda giderken sessizlik beni rahatsız ettiği için sevdiğim bir istasyonda durdum. Radyo programını sunan kişi gerçekten çok yetenekliydi. Bir yandan yola bakarken bir yandan sunucuyu dinliyorum.

"Bugün benim hakkımda merak ettiğiniz  soruları cevaplayacağım. Çünkü çoğu kişiden bunun üzerine istek aldım."

Kıkırdadı. Sunucunun sesi gerçekten güzeldi ve kendisine Suga diyordu. Sesi böyle olmalıydı. Suga'nın sesi gibi...

"Sorularınızı almak için sosyal medyadan mesaj atmanız gerekiyor. Cevaplayabileceğim her türlü soruyu cevaplamaya çalışacağım."

Merak ediyorum böyle sese sahip olan biri nasıl görünüyordu?

"Ve işte ilk sorumuz: Yüzün nasıl gözüküyor. Küçük bir yüze ve tombul yanaklara sahibim. Gözlerim en az bir kedinin ki kadar küçük sırf bu yüzden beni tanıyan herkes kediye benzediğimi söyler. Süt gibi beyaz bir cilde sahibim ve burnumun üzerinde çok belli olmayan çiller var."

Yok artık. Sanki kendi yarattığım kişinin yüzüydü bu anlatılan.

"Vücudun nasıl? Hmm.... 1.75 civarındayım, boyum kısa çelimsiz bir vücuda sahibim."

Ağzım açık kaldı bu resmen benim karakterimdi!

"Kokun ve de ellerin nasıl? Kahve kokuyorum ve ellerim kemiksi bir yapıya sahip. Uzun ve de damarlı."

Ağzım açık kaldı arabayı kenara çekip bende bir mesaj yazdım.

"Ve bir mesaj daha geldi. Cinsel yönelimin ne? Ben bir eş cinselim. Ve bugünlük bu kada- ahh bir mesaj daha geldi."

Mesajı ona yazdığım gibi okumadı. Ama...

"Sorunun cevabı evet. Ve dediğin yerde saat dörtte. "

Zaferle gülümsedim ve arabayı yeniden hareket ettirip ona ya on için bir yer söyledim. Jin'in attığı yere sürmeye başladım o ise çoktan başka bir soruya geçti.

Selam yeni kitabım vatana millete hayırlı uğurlu olsun. Bu kitap dönüşümlü yani ikisi de seme ve uke  ve bu arada yaoi gay hikaye yazılan bir WEBTOON türüdür.  Lütfen oy ve yorum yapın. Yorumlarınızı okumayı seviyorum.Çok konuştum. Gidiyorum kendinize iyi bakın. Ve bu kitap biriciğime _SnowySky_

~Sugar

Yaoi Webtoon ∞ YOONKOOK∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin