Randevu pt.2

148 10 2
                                    

   YoonGi ' nin dediği şey üzerine ikimiz biraz sohbet etmiştik. Açıkçası beni büyük bir yük altından kurtarmıştı çünkü bunu ona nasıl diyeceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu.Ve şunu  da fark ettim; Min YoonGi gerçekten de çok zeki bir adamdı. Bana sürekli çizdiğim sahneler ile ilgili yorum yapıyor ve bazen çoğu kişinin anlayamadığı yerler de neden böyle bir şey yaptığımı söylüyordu. Biz sohbet ederken zaman akıp gitmiş ve hava kararmaya yüz tutmuştu. Ama kimin umrundaydı ki?

🎨🎨🎨

"JungKook..." mutfaktan çıkmış ve YoonGi'ye bakmıştım. Ne diyeceğini merak ediyorum.

"Peki ne zaman çizmeye başlayacaksın? Ve şu sevişme sahneleri-"

"Onları kendim halledebilirim. Sen işten ,eğer yorgun olmazsan, çıktıktan sonra ya da hafta sonları diye düşünüyordum. Ne dersin?"

Bana kediyi anımsatan yüzünde bir gülümseme oldu ve kafasıyla onayladı.

🎨🎨🎨

YoonGi gittikten sonra ki onu ben bırakmıştım etrafı toparlamış ve üzerime rahat gri eşorfman takımlarımı giymiştim. Vay canına gerçekten onun webtoon modeli olmak isteyeceğini çok düşünmüyordum çünkü sessiz birisi gibi duruyor ama YoonGi bugün beni epey yanılttı. Telefonuma gelen mesaj üzerine yattığım yerden doğrulmuş ve telefonumu almıştım. Mesajı açarak kimin  yazdığına baktım ve ondan olduğunu gördüm. 

Min Suga: Umarım rahatsız etmiyorumdur ama beni evimden alabilir misin?

Jeon Kookie: Tabi ki ve rahatsız etmiyorsun. Neredesin?

Min Suga: Sana gösterdiğim parkta oturuyorum.

Jeon Kookie: Evden çıkıyorum.

Sadece görüldü atması üzerine  araba anahtarını ve cüzdanı alarak çıkmıştım evden. Ne olduğunu bilmiyorum ama endişelenmeye başladığım kesindi. Arabama binmiş ve yaklaşık  on beş dakika sonra YoonGi'yi bir bankın üzerinde otururken görmüştüm. Derin bir şekilde etrafı süzüyordu, arabayı parkettikten sonra yanına giderek omzuna dokunmuş ve bana bakmasını sağlamıştım.

"Geldin..." bana bakıp minnetle ve mutlulukla ışıldayan kahve hareleri görmemi sağlamıştı. Ona gülümsemiş ve kafamla onaylarken ayağa kalkarak bana sarılmıştı. Anın verdiği şaşkınlıkla beraber kollarımı ona dolayamadım.

"Ne kadar büyük bir iyilik yaptığının farkında değilsin Kook. Teşekkür ederim."

Ben şaşkınlıkla ona bakarken o kollarını benden ayırmış ve gözyaşlarını gizlemek için eliyle yüzünü silmişti. Ben ise şaşkınlıkla ona bakıyordum. 

"Ne oldu sana böyle? Daha birkaç saat öncesinde-" eliyle beni durdurmuş ve ona daha dikkatli bakmamı sağlamıştı.

"Sadece soru sormasan da evine gitsek olur mu?" masum bir şekilde bana bakarken acıyı gözlerinde gördüm. Onu onayladım ve ikimizde arabaya yürümeye başladık. Aramızda bir sessizlik hakimdi. İkimizde arabaya binince eve doğru sürmeye başladım YoonGi ise sadece cama bakıyor ve kimse konuşmadığı için  ağzımızı bıçak açmıyordu. Eve geldiğimizde sessizlik yine sürmüş ve sessizce eve girdiğimizde YoonGi'nin salona giren bedeni ardından bende girmiş ve ona bakmıştım.

"Neden ağladın?" kahve hareleri beni bulmuş ve alayla gülmüştü.

"Kendi salaklığıma ağladım Kook  o kadar salakmışım ki aldatıldığımın farkına varamadım ki asıl nokta şu o zaten sikimde değildi ama bunu benim evimde ve benim yatağımda yapması kendime olan öfkemi körükledi."

Açıkcası böyle bir şey beklemiyordum. "Sakın bana üzgün olduğun ile ilgili zırvalama Kook onun yerine ısıt beni."

Ve o zaman kahve hareler de bir şeyi daha da gördüm; intikam ve de şehvet.

"Ben pişman olmanı istemiyorum YoonGi sırf intikam için-"

Kucağıma oturması ile sözüm yarıda kalmıştı ve dudaklarıma dokunan dudakları ile gözlerimi kapattım. 

"Bu intikam için değil Kook senden gerçekten hoşlanıyorum ve o benim sikimde bile değil."

Kemikli elleri yüzümü okşarken düşünmek oldukça zordu. Ama şunu anladım ki YoonGi son derece dürüst bir insandı. Ve bu yüzden ona güveniyordum.

"Belki de..." dudakları dudaklarımı yeniden örterken söylemişti." Webtoon da çizdiğin sahneleri canlandırmalıyız Kook. Nasıl fikir?"

Gülmüş ve öpüşüne karşılık verirken  onu sıkıca tutarak yatak odama götürürken YoonGi ise boynuma doladığı kolları  ve belime doladığı bacakları ile  bana yardımcı olurken bir yandan da çenemin hemen altında bulunan beni öpmüş ve boynuma izlerini bırakmaya başlamıştı.

Bundan sonraki bölümleri bilgisayardan yazıyorum ve yazım hataları ya da başka hatalar varsa affedin. Sorularınız ya da anlamadığınız şeyleri bana sorabilirsiniz ve yıldızı parlatmayı unutmayın lütfen. Bu çok zor bir şey değil o kadar bölüm yazıyoruz ama hayalet okuyucularımız bize karşılığını vermiyor oy vermeseniz bile yorum yapabilirsiniz. Sizi seviyorum.

~ Sugar 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaoi Webtoon ∞ YOONKOOK∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin